Nu blir de köra av!

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
-3 här vid husväggen, sol ute, inte ett moln på himlen, torra och ganska bra vägar, handtagsvärmare. Kan det bli bättre som det är nu!? Neeeeeh I dont think so. "Im on the roads" och kommer att hålla mig inom 040-/046-omr. Så ser ni en BLÅ sak med svart hjälm och svarta allväderskläder i denna region är det bara jag som är ute o kör. Ha de bra tills senare. Nu kommer den största ångesten säkerligen att släppa! Bildbevis kommer senare ikväll eller så....

:squid :yoparty

Har funderingar på att ta en tur efter att jag lämnat lite saker till bekant.
Det blir nog mest i 046-omårdet jag rör mig.
En spräcklig svart/vit hjälm på en röd hoj....då är det jag!

JKay skrev:
Har funderingar på att ta en tur efter att jag lämnat lite saker till bekant.
Det blir nog mest i 046-omårdet jag rör mig.
En spräcklig svart/vit hjälm på en röd hoj....då är det jag!
Bekant?!? Är det så du ser på mig :gråta Trodde vi var vänner??? :4skrika

Maverick_ou812 skrev:
Bekant?!? Är det så du ser på mig :gråta Trodde vi var vänner??? :4skrika

Filåt bubben...ville inte basunera ut att vi polar runt. :pannkyss *blink*
Maverick_ou812 ---> :fatta! <--- JKay

Självklart är vi vänner! Menar...du ställde upp med depåstöd! :Bugar

Ni är nog egentligen mera än bara vänner. O ni kallar det depåstöd :rofl , nytt uttryck som jag inte hört förut. Ni behöver inte skämmas, det finns väl en tråd till er här intill. Nått med att komma ut ur garderoben. Men ni kanske inte är mogna för att ta steget ut???

Last edited:
Hemma nu! Blev 7-8 mil och det räckte....nu är man i "form" igen" :banana :yoparty

Fast.....något stämmer inte på fotot om man ser till MC-körning i övrigt.

Last edited:
Öhhhhh det blev köra av med en sån här idag och fan nu klarar jag mig några dagar till utan hoj även om man inte kan jämföra dom där grejorna. Det sa vrooooooooooom osså vrooooooooooooom osså flyttade sig alla andra bilar från vägen sen sa det vrooooooooom igen osså osså osså :Bugar , suck bättre än :tuttar

:Bugar :Bugar :Bugar

Bifogat

• trim1.jpg
    trim1.jpg
    64.1 KB · Visningar: 98
  • trim2.jpg
    trim2.jpg
    57.8 KB · Visningar: 76
  • trim3.jpg
    trim3.jpg
    34.6 KB · Visningar: 98
Deagol skrev:
Öhhhhh det blev köra av med en sån här idag och fan nu klarar jag mig några dagar till utan hoj även om man inte kan jämföra dom där grejorna. Det sa vrooooooooooom osså vrooooooooooooom osså flyttade sig alla andra bilar från vägen sen sa det vrooooooooom igen osså osså osså :Bugar , suck bättre än :tuttar

:Bugar :Bugar :Bugar

nice..men kan inte tänka mig att de jämnför sig med hoj o sommar ändå.. :hihi

Naj naj naj det går inte att jämföra men fan vilken bil det är. Helt underbar att köra jue. Ganska gott att få dra på litta dryga 210 på motorvägen med dubbdäck på :pannkyss gottigottgott :Bugar

TouchMan65 skrev:
Hemma nu! Blev 7-8 mil och det räckte....nu är man i "form" igen" :banana :yoparty

Fast.....något stämmer inte på fotot om man ser till MC-körning i övrigt.
nice men e du blind e ju massa is på vägen din :tomten ... :hihi

isen e borta utan för mig men de har visst blit grusväg av de hela :4skrika

Jehopp...då va man tebax efter en 5 mila runda i Kävlinge/Lödde/Hofterup med omnejd.....
Lite "svalt" va det allt men FYYY FAAAN VAAA GÖTT!!

1. Jaja...vi kör....
2. Fotobevis har det tjatat om tidigare. Detta från Lödde.
3. Ännu ett foto.

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    96.1 KB · Visningar: 134
  • 2.JPG
    2.JPG
    102.6 KB · Visningar: 149
  • 3.JPG
    3.JPG
    111.6 KB · Visningar: 163
[OT]
Deagol skrev:
Naj naj naj det går inte att jämföra men fan vilken bil det är. Helt underbar att köra jue......:Bugar
Jag vet...... :banana
Hängde t o m med på ett Onsdagsgazz i höstas med min STi i mellangruppen :yoparty
Mitsubishi i Lund har en EVO IX som man oxå kan provköra... jag, Jimmyretta och en som kör Rally i Volvo original cup testade den - avråder att köpa just DEN demobilen efter den testen...... :D
[/OT]

@ JKay... ser gött ut, ligger för mycket snö o is på min uppfart för att jag skall komma ut än.

Robz...o vad kallar du det som ligger i min väg på vägen ut till asfalt?? :arsele :hihi :tummenupp

JKay skrev:
Robz...o vad kallar du det som ligger i min väg på vägen ut till asfalt?? :arsele :hihi :tummenupp
Körde du på den grusvägen??? :dummer ...trodde bara du tog ett foto på en snöig väg här i Hofterup...

Snart dax nu, har saltat uppfarten!

Robz skrev:
Körde du på den grusvägen??? :dummer ...trodde bara du tog ett foto på en snöig väg här i Hofterup...

Klart jag gjorde....måste köra den vägen för att komma ut! :yoparty
Det gick inte fort utan det gick sakta! :hihi

Robz skrev:
Snart dax nu, har saltat uppfarten!

Men kan berätta för dig att det är inte läge för nerlägg än....det *host* glattade runt lite. Däcken blev aldrig varma....
Släppte lite i rondellen vid Center Syd. Dock ytterst lite...men det kändes. Det va inte ens antydan till försök att knäskrapa....

JKay skrev:
Jehopp...då va man tebax efter en 5 mila runda i Kävlinge/Lödde/Hofterup med omnejd.....

1. Jaja...vi kör....
3. Ännu ett foto.

du e ju fan inte klok hahahahha

Fick sån dj.... abstinens idag så jag gick ut i garaget och kapade bakskärmen. Satte vinkelslipen i den och rensade bort hela skiten. Men med nya miniblinkers på och en ny mini-reg-skylt så blev det inte så pjåkigt.

Robz skrev:
[OT]

Jag vet...... :banana
Hängde t o m med på ett Onsdagsgazz i höstas med min STi i mellangruppen :yoparty
Mitsubishi i Lund har en EVO IX som man oxå kan provköra... jag, Jimmyretta och en som kör Rally i Volvo original cup testade den - avråder att köpa just DEN demobilen efter den testen...... :D
[/OT]

@ JKay... ser gött ut, ligger för mycket snö o is på min uppfart för att jag skall komma ut än.

Killen som har denna jobbar för Subaru så det lär inte vara sista gången man gasar med end wrx. Troligtvis blir det 2006 mpdellen nästa gång :tuttar :)

Zenit skrev:
nice men e du blind e ju massa is på vägen din :tomten ... :hihi

isen e borta utan för mig men de har visst blit grusväg av de hela :4skrika

Is!? Hmmmmm bara på ett ställe juuuh, inget att räkna med. :D
Men men.....försökte ta mig upp på SPillepengen och fota där.....fick avbrytas ca 50 meter ifrån och vända hojen...inte det lättaste på sådant underlag och tung sak. Phuuh men de gick! :tummenupp

JKay skrev:

1. Jaja...vi kör....
3. Ännu ett foto.

Nice Jkay! :tummenupp
Hade gärna följt med, men hade min MV-analys.....inte heller kan jag följa med på onsdagsgazzen då jag tränar "mina" MV. :huvet :huvet

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard