Nu blåser vi Sverige?

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Va det någon som tyckte det va bra?
Jag drog lite på smilbanden när dom drog hockeyslagsmålet, resten tyckte jag va rena skiten.
Vad tycker ni?

Ganska fjantigt faktist.

Hockeyslagsmålet är tyvärr efterapat från Jack Ass..
Inte tillräckligt roligt för att fysiskt brista ut i skratt

[YOUTUBE-ID]ZZb8zy8zh9U[/YOUTUBE-ID]

Hockeyslagsmålet är tyvärr efterapat från Jack Ass..
Inte tillräckligt roligt för att fysiskt brista ut i skratt

[YOUTUBE-ID]ZZb8zy8zh9U[/YOUTUBE-ID]

1000 ggr roligare:)

Jag garvar högt åt att ni verkar slösat tid genom att vara passiva framför TV'n :rofl

Sååå! Du hade en aning om att det skulle vara skit, utan att förvarna oss:tungan

Jag tror att en folk har för mycket fritid, måste bli ett stopp på det här NU! :fakta

Fan vad trött jag är på modern svensk sk underhållning. Allt är ruttet :mad:

Verkar fan vara så tyvärr.
Jag menar, Den där å Mackan, vad de nu heter. 2 fetton som inte ens har talang för att tramsa... Vad fan.
Pensionärsjävlar var kul första avsnittet, Solsidan har sina sidor (!) men sen har fanimig det mesta gått utför i rask takt.
När man tänker sig att Parlamentet faktiskt ibland kunde vara sevärt för flera år sen får man en illustration på det kvalitativa förfallet i svensk skit-Tv.

Håller med fullständigt! Jobbade helgnatt denna helgen och kollade tablån, jodå Boxerutbudet lovade Wsbk från 05:30 perfa tänkte jag som slutade skiftet 06:00 så skulle man iallafall se lite innan man svimmade i soffan. I HELVETE HELLER. Dom visade tjeeer kåveer på tv tjåpp tills klockan va 08:30 så jag såg starten, sen somnade jag:mad:

Inte menat som skryt, men jag har en stor plasma-TV, har dock inte haft antennkabel sedan jag flyttade för ungefär två år sedan... Det valet, att inte skaffa antennkabel, är något av det bästa valet jag gjort i mitt liv, faktiskt.

Det är nåt så sjukt skönt att inte slösa tid framför TV'n, passivt och på värdelös skit - för helt ärligt, 95% av det som sänds är fan det. Bara dumförklarar både medverkande och tittarna, och så all jäkla reklam samt att man blir tidsbunden till när saker och ting sänds...

Jag kommer aldrig skaffa TV igen (däremot skulle jag inte vilja bli av med den stora "bildskärmen")

Inte menat som skryt, men jag har en stor plasma-TV, har dock inte haft antennkabel sedan jag flyttade för ungefär två år sedan... Det valet, att inte skaffa antennkabel, är något av det bästa valet jag gjort i mitt liv, faktiskt.

Det är nåt så sjukt skönt att inte slösa tid framför TV'n, passivt och på värdelös skit - för helt ärligt, 95% av det som sänds är fan det. Bara dumförklarar både medverkande och tittarna, och så all jäkla reklam samt att man blir tidsbunden till när saker och ting sänds...

Jag kommer aldrig skaffa TV igen (däremot skulle jag inte vilja bli av med den stora "bildskärmen")

Jag förstår dig fullständigt. Själv så kollar jag redan på motogp på nätet och funderar starkt på att kolla Wsbk på nätet, för det är ungefär det jag kollar på, men eftersom jag betaler tvlicens så blir jag förbannad när man ser denna skiten:mad:

Jag har en 96 kilos tjocktv. Och jag skryter inte heller. ;)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt