SM_Putte
SDC Racing Team eller nå´t.......
Har en kompis vars son börjat köra cross (80cc). Problem uppstod då vi packade om ljuddämparn med ny ull. Efteråt så går den bättre, och tystare MEN när man lägger på gas så pissar det ur förgasaren. På tomgång inget pissande, lite gas lite pissande och mycke gas ger en stor strale ur förgasarn(undertill)! Vad är felet?? Flottör...ngt knas med ngt munstycke?? Vore mycket tacksam för hjälp!
Är det samma skit om ni plockar av dämparn?
jag har inte varit med oim ngt liknande heller, därför vilkl jag ha all hjälp jag kan vi här!