Nu bangar jag och sviker er...

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Lördag 28 april lastar jag släpet och drar söderut. Lund för minst 2 år framåt. Hade tänkt vara med på 1maj tåget men det funkar ej. Det positiva är att mot uppvisande av UMCC-leg så får man ta in på MCmotell Norén i Lund om man vill häröver. Kommer försöka ha minst 3 sovplatser, har ett gästrum för första gången i mitt liv numera. Kommer att sakna er grymt mycket men vi träffas på forumet antar jag som vanligt...
ps. kommer upp en sväng i början på juni och tar ner hojen. Så om någon ska söderut i början på juni zå zamåker jag gärna.:)

Lite snabbregler för MCmotell Norén:
*pengar till värden ses som en förolämpning
*man får inte ha sex med katterna eller min fru. (Det är ok att ha sex med med mig)
* TV får inte kastas ut från balkongen
* Alkohol får förtäras på rummen
* Världen väljer först kanal och sittplats i det gemensamma tv-rummet

hehehe

Last edited:
Lycka till i Skåneland.
Du får ju i alla fall lite längre MC-säsong där nere.

Lycka till och ha det så trevligt där nere i Skåneland. Du kan ju åtminstone se fram mot en längre säsong än här uppe :tummenupp

Tråkigt som f_n att du (ni) flyttar. Ni kommer att vara saknade.

Däremot hoppas jag att ni kommer att trivas bra därnere. Kanske har man vägarna förbi mcMotell Noren :tummenupp

Skåne är ju faktiskt inte så illa, som sagt så är ju säsongen längre...dessutom slipper man ju i stort sett grusvägar :tummenupp

Visserligen

hojsäsongen blir ju förvisso längre men...

...utan er kanske det inte är värt så mycket.

Jag finns i knutarna till början på sommaren av och till. Skall upp och städa ur lägenheten och köra ner hojen men, det är tungt att missa alla roliga körningar med er:(

ska du bo i lund så finns juh Revinge-rakan å Sjöbo-rakan om du vill leka av dig...

tror det är onsdagar på ena stället å torsdagar på andra...osäker vilken ordning..

Sugen på fika så är det Lasse Flinkman i Sireköpinge som gäller, mkt hojar där. Träplankor till stödet finns innanför dörren, grusparkering!!

Försökte fixa en karta men jag är värdelös... :huvet

kolla på eniro.se, klicka på kartor och sök efter flinkman i sireköpinge så får du address.

på kartan kommer det visas på fel sida vägen bara men annars rätt!!

också...

http://www.mecaraceway.se/

fredag och lördagkväll händer mkt i Helsingborg oxå, illegalt iofs... :ajjabajja

torsdagar är det ajjabajja-körning även i Löddeköpinge

mest bilar på dessa ställen men helsingborg dyker det upp en hel del hojar ibland.

Last edited:
Om du behöver mellanlandningsuppehållsställe så kan ett sådant erbjudas i fjollträsk, vördade kollega! Hör bara av sig (Ja, jag vet att det går att sträck-köra mellan Ume å "halvdanmark", jag har själv gjort denna resa under ett och samma tillfälle. Bytte bara väskor i Sthlm).

//Johan

p.s. har inget gästrum, men väl extrasäng d.s.

Tackar!

Tack för erbjudandet, har dock polare i stockholm som vill ha ett nattligt besök...
Det är precis som sagt lite drygt att plocka UMEÅ-LUND i ett svep.

Tack för erbjudandet, har dock polare i stockholm som vill ha ett nattligt besök...
Det är precis som sagt lite drygt att plocka UMEÅ-LUND i ett svep.

och i sundsvall så finns det gratis fika i ett tält utanför ingången till Vårmässan(Gärde, vid E4an)...en vit Speedtriple kommer stå uppställd utanför tältet så du hittar om du har lust å tid... :D

Gratis är gott har jag hört... :tummenupp

Så nu var det dax pelle! Återkom gärna med adressen, man kan ju tänkas ha vägarna förbi i sommar.

*/ ?>
Back