Nu börjar.....

Den cykeln är så fin att du måste vara väldigt rädd om den! Kör inte för fort eller ta några onödiga risker så att du kör och klotar med den. Några mysiga träningsvarv runt Falken i 50-tempo tycker jag verkar lagom. Kör du fortare kommer det bara blå-vita GSXR1000 som jagar dig och stressar dig, och då kan pärlan bli skadad.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

Goodstuff skrev:
Nej. Det gör han inte.

Jag tror Ap-Strutsen kommer om det är 25 grader varmt, vindstilla, inte för mycket moln och TORRT.

:hej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

abstruse skrev:
Det är klart att jag kommer, jag kommer att köra med slicks även om det spöregnar och är 2 grader varmt :tummenupp

Så ska det låta, då ses vi snart på banan då :crash

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

Chrille skrev:
I just de här lägena skulle ett olagligt inlägg i form av en ensam smiley säga allt:

:chicken:

Visst, visst, men jag hycklar inte om det iaf.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

abstruse skrev:
Visst, visst, men jag hycklar inte om det iaf.
Där hittade vi en öm punkt, du måste hyckla annars kan ingen tråka dig efteråt :crash

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

GSXR1100R skrev:
Där hittade vi en öm punkt, du måste hyckla annars kan ingen tråka dig efteråt :crash

Jaha, är det nu jag ska säga något i stil med: "F*n vad jag ska piska er allesammans i sommar"?

Man lär så länge man lever...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

abstruse skrev:
Jaha, är det nu jag ska säga något i stil med: "F*n vad jag ska piska er allesammans i sommar"?

Man lär så länge man lever...
Försök att hitta ett enda inlägg som jag har skrivit så, jag ska bara se till att Chris Crash ligger bakom mig (inte så svårt).

Kolla på Xeno och dom andra stora grabbarna, där kan man snacka om skryt ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

GSXR1100R skrev:
Försök att hitta ett enda inlägg som jag har skrivit så, jag ska bara se till att Chris Crash ligger bakom mig (inte så svårt).

Kolla på Xeno och dom andra stora grabbarna, där kan man snacka om skryt ;)

Du är ju totalt slut i hela skallen ditt gamla bävernylle!!

Om du nämner mitt namn i samband med liknande påhopp som ovan en enda gång till kommer du att behöva ligga vaken om nätterna resterande del av ditt mycket förkortade liv!! Och jag skämtar inte!!!!

:mad:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

XENOMORF skrev:
Om du nämner mitt namn i samband med liknande påhopp som ovan en enda gång till kommer du att behöva ligga vaken om nätterna resterande del av ditt mycket förkortade liv!! Och jag skämtar inte!!!!
Asså - det där tar jag som ett hot och har redan hyrt in torpeder (*) som är redo att slå till om oanmälda besökare närmar sig utan att tillkännage ärdende och/eller humör.

(*) USA säljer ut ganska billigt just nu.. Bush glömde bort att dom inte behöver ubåtar i striden mot Irak - mest öken där juh, och kränger det mesta till sina ubåtar på E-bay.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

metallgutten skrev:
Asså - det där tar jag som ett hot och har redan hyrt in torpeder (*) som är redo att slå till om oanmälda besökare närmar sig utan att tillkännage ärdende och/eller humör.

(*) USA säljer ut ganska billigt just nu.. Bush glömde bort att dom inte behöver ubåtar i striden mot Irak - mest öken där juh, och kränger det mesta till sina ubåtar på E-bay.

Vaf...!!! Skall du nu också börja? PA SA DIG!!!

:whip

Din Jädrans tjejtjusare!

Last edited:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....mmmmmm......

XENOMORF skrev:
Du är ju totalt slut i hela skallen ditt gamla bävernylle!!

:mad:

Du e en skrytputte och pozer, en kroppsfixerad iq befriad bapp skalle med för mycket pengar, i skolan så mobbade dom dig och sa att du va tjock, sen så fick du inget bra jobb och gubbarna på bygget är taskiga mot dig, nu försöker du hämnas genom personangrepp och fula påhopp.

Detta är några rader ur Jonas Gardells senaste bok, troligen ingen best seller men tankvärda ord.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT