Nu börjar slaget om elitserien igen!

Säger allt om mitt sug denna säsong då jag helt missat att starta denna tråd i år...
(För newbies så är nog Elitserietråden startad av undertecknad senaste 4-5 säsongerna eller något sådant.)

Hur som helst så blir det väl "som vanligt". Alla slår alla ett tag i den sjukt långa serien, mitt lag (VF) harvar sig fram och klarar slutspelet med nöd och näppe -> utslagna i kvarten... Vidare så tror jag att "norrlandslagen" blir farliga i år igen.

FBK, HV, SAIK & Luleå tror jag på i toppen. Sen en final mellan två av 2000-talets i särklass bästa lag, där FBK återigen tar tillbaka La Mat där den hör hemma, till Torget i Karlstad :banana:banana

Går lite mot strömmen och hoppas på att brynäs går långt i år igen!:yoparty

Nänä, nu är det dags för oss att ta hem det igen!
Va ju ett tag sen vi vann, 2003 och 2005, men kanske får vi hem en gryyyyym målvakt denna säsongen iaf.
Ni vet vilket lag jag menar, här kommer indianerna!!! :yoparty

Bara en elitseriematch hade mer publik än DIF - Almtuna och "toppmatchen" FBK - HV71 ca 800 mindre. Elitserien verkar het i år eller har bönderna i Karlstad fullt upp med höstskörden? :hihi

Bara en elitseriematch hade mer publik än DIF - Almtuna och "toppmatchen" FBK - HV71 ca 800 mindre. Elitserien verkar het i år eller har bönderna i Karlstad fullt upp med höstskörden? :hihi

Glöm inte att Uppsala och Sthlm är mycket större än Karlstad o DIF-Almtuna kan ju klassas som ett derby.

Jo, sen kan man ju alltid tävla med publiksiffror när det sportsliga inte räcker till:lol
Heja Brynäs:hej

Buhu hu hu. Är publiksiffror det viktigaste för er nu när ni inte kan hänga med sportsligt? ;)

Buhu hu hu. Är publiksiffror det viktigaste för er nu när ni inte kan hänga med sportsligt? ;)
I värsta fall får vi väl ta in fo-pollsfans på läktaren i Elitserien också.

Det är väl förövrigt kul att att Djurgården numera spelar i en serie där deras lada passar in i normen.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026