Krille-666
Trogen galning
Lite små fix kvar som lysen med mera, men nu börjar den bli rätt komplett!
Jag blev nöjd med exc stänkan som var ett mindre helvete att få på, funkar nog lika bra att ta en rak plastbit som ser ut som ett a4 och börja forma hehe.
Men efter många timmars svett och tårar med värmepistol och kap så sitter den. Till er som också vill byta till exc stänka så jag kan jag säga att det är otroligt med jobb för att få dit skiten, ramen måste kapas och moddas etc. Men jag hjälper er gärna med tips och trix om ni behöver!
Det finns lite springor och grejjer eftersom den egentligen ska sitta på en annan hojj men det skiter jag i det får vara som det är, huvudsaken är väl att jag är nöjd!
!
Kedjan är den berömda oranga kedjan som alla vill ha och stealth drevet
Gick från 38 till 42 kugg på bakdrevet. Lyckades pajja lås clippet på kedjan 2 gg så det blev en 3 vändor till affären. Sen hade dem inga clipp kvar utan jag köpte ett som "kanske" skulle passa. Den sitter inte riktigt 100% men körde lite schyssta medel på den så den inte ska flyga av!
Nya däcken som sitter på är pilot road 2ct riktigt snygga och feta enligt mig!
Det är lite små detaljer kvar som tex, lackering av bakram i hjulhuset, lyse bak och fram och lite små detaljer pill med dekaler etc!
Kom gärna med kommentarer vad ni tycker och även kanske lite TIPS på tex lysen!
Ha en trevlig dag och ut o ge med motarderna nu i det fina vädret!
(Taskig kvalite på bilderna pga att jag endast har mobilkamera just nu)
Jag blev nöjd med exc stänkan som var ett mindre helvete att få på, funkar nog lika bra att ta en rak plastbit som ser ut som ett a4 och börja forma hehe.
Men efter många timmars svett och tårar med värmepistol och kap så sitter den. Till er som också vill byta till exc stänka så jag kan jag säga att det är otroligt med jobb för att få dit skiten, ramen måste kapas och moddas etc. Men jag hjälper er gärna med tips och trix om ni behöver!
Det finns lite springor och grejjer eftersom den egentligen ska sitta på en annan hojj men det skiter jag i det får vara som det är, huvudsaken är väl att jag är nöjd!

Kedjan är den berömda oranga kedjan som alla vill ha och stealth drevet

Nya däcken som sitter på är pilot road 2ct riktigt snygga och feta enligt mig!
Det är lite små detaljer kvar som tex, lackering av bakram i hjulhuset, lyse bak och fram och lite små detaljer pill med dekaler etc!
Kom gärna med kommentarer vad ni tycker och även kanske lite TIPS på tex lysen!
Ha en trevlig dag och ut o ge med motarderna nu i det fina vädret!
(Taskig kvalite på bilderna pga att jag endast har mobilkamera just nu)