Nu börjar det arta sig.

Man kan ju kasta in hatten. Jobbigt att dölja på en anställningsintervju. Snart kommer småfåglar att sätta sig och vila i hålen.

:krama

Ta det till det extrema istället och köp en buttplugg al'a 15cm,lättare att dölja.Iofs så har meningen med att slicka nån i örat fått en helt ny innebörd.

Plåtniklas skrev:
Bah! 13 faaaktiskt! ;)

Fan att jag inte såg det :huvet :D

Har inte du problem med att du tappar dina när du tar av dig hjälmen? Efter jag hade tappat den 3:e ner i brunnen vid mitt garage gav jag upp :hihi Måste hitta ngt som funkar bättre

Chris Husky skrev:
Fan att jag inte såg det :huvet :D

Har inte du problem med att du tappar dina när du tar av dig hjälmen? Efter jag hade tappat den 3:e ner i brunnen vid mitt garage gav jag upp :hihi Måste hitta ngt som funkar bättre

Jag hade det problemet med mina förra pluggar men dom här sitter betydligt bättre. Nåt du annars kan göra är att köpa ett par såna här. Kostar tyvärr en hel del men är snygga och sitter GARANTERAT fast.

Bifogat

• tunnel.jpg
    tunnel.jpg
    21.3 KB · Visningar: 31
En kort M16 Bult med mutter borde väl vara betydligt billigare än en sån där jättepopnit! Då kan man ju tom kosta på sig en rostfri :D

Nyteknik skrev:
Får vi se tribaltatueringarna också?
Var inte så jävla fördomsfull :fatta!

Det kan lika gärna vara sån där unik, personlighetsuttryckande taggtrådstatuering runt överarmen.

Plåtis: AJ!!! Det ser ut att göra ont..
Nu vill jag inte höra nått om att det gör ont att ta av sig hjälmen nästa gång vi träffas.. :7peta :tungan

/Lännström

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard