Nu anar jag varför mitt nick inte är ändrat

Nej, det är inte fult att tjäna pengar men det är fult att tjäna pengar på MIG.

Känns som "torskar horor och hallickar" dvs reklamplatsköparen=torsken som betalar hallicken=egmont som tillhandahåller horan=användaren som får tillbaka lite grann av pengen i form av sitenyttjande, horan gillar inte att bli nyttjad men vill gärna ha siten, om man nu ska dra till med nån värstingliknelse, och den gäller ju övrig affärsverksamhet också. Som konsult säljer man ju sin kropp........ :D

Var det ett mail som inleddes med "Enlarge your pen..."? :hihi

Nej, det var ett trevligt och högst personligt mail från en rysk tjej som ville att jag skulle skicka pengar så att hon kunde komma hit och hälsa på mig. Jag vet att man inte ska objektifiera kvinnor men jag är inte politisk korrekt. Hon borde dyka upp när som helst då det är snart 3 månader sedan hon fick pengarna. Men det är väl svårt med flygtrafiken i Ryssland, det snöar säkert jättemycket där redan i augusti.

Nej, det var ett trevligt och högst personligt mail från en rysk tjej som ville att jag skulle skicka pengar så att hon kunde komma hit och hälsa på mig. Jag vet att man inte ska objektifiera kvinnor men jag är inte politisk korrekt. Hon borde dyka upp när som helst då det är snart 3 månader sedan hon fick pengarna. Men det är väl svårt med flygtrafiken i Ryssland, det snöar säkert jättemycket där redan i augusti.
:hihi Jag visste att du innerst inne är en godhjärtad man som gärna gör vardagen bättre för andra, i det här fallet genom att ge henne möjligheten att träffa dig :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park