Nu åker vi till lag VM

Tror du inte Hoff har det också? Det var säkert därför han köpte en ny för den vi tog över var inte en Husqvarna.. :)

Vad flyg kostar har jag koll på men vad hamnar det på för priser på hotell? fre -> mån hade jag tänkt vara där. Går det att boka in en till? Hur löser ni det med bil och sådant?

MVH

Johan

Hotellrum? Ta med ett liggunderlag och ligg på golvet vid min fotända. Eller uppgradera mitt rum med en extra säng. Du kan få åka bil med mig, jag är ju van att skjutsa runt på dig. Har hyrt en Punto igen. :)

Om 10 minuter drar jag hem för att packa väskan. Vårt plan går 1730 ikväll.
Imorron kollar vi på Ferrarimuséet och fredag dag käka lite gott och lalla runt i Brescia. På kvällen hämtar vi resten av packet i Bergamo. Sen blir det RACE !!!

Nu är ni (andra) bra avis va :arsele :) :D

Här är senaste bilden på laguppställningen :tummenupp Ser ni likheten med Ola...? :1pajas

Och ett ord från våra sponsorer...:) :Bugar

Folke och Mattias står på verkstad med bussen i södra Tyskland :eek: , men verkar vara på gång som vanligt :tummenupp

Imorgon bär det av för oss övriga :banana

/Magnus

Bifogat

• Lagbild liten.JPG
    Lagbild liten.JPG
    137.6 KB · Visningar: 105
  • Alla sponsorer Lag-VM.JPG
    Alla sponsorer Lag-VM.JPG
    75.3 KB · Visningar: 69
Ingen som vet något?

Fick lite info via sms från Crille (Fetsladd).

sms 1: Lag VM i Italien. Tidskval ola7.a, dom 6 bästa i världen har han framför sig. Snart kvalheat.

sms 2: Sverige kvalar in som 10:a av 25 länder, kör a-final imorgon. Ola blir uttryckt i starten. 10a i 450. Jocke 11a i open, Nilsson 8a i open. Vi har mer och ge imorgon. 3st kvalheat. /Crille

Tycker grabbarna förtjänar "vågen"! Whoooo! :Bugar

Bifogat

• vagen.gif
    vagen.gif
    16.9 KB · Visningar: 106
Det var ganska coolt att höra 32 st Aprillior starta samtidigt. Dom kör ju Aprillia cup här samtidigt.

Snacka om att Motarden är aningen större utomlands. Får försöka att lägga upp bilder åt er andra senare.

Idag regnar det litegrann. Finalerna börjar kl 11. Någon av oss återkommer ikväll med mera info. Måste pysa till banan. Ha det gott allihopa.

De dricker nog vin där nere ;)

Jocke 10:a i S2 ;)

Resultaten finns att se på www.supermotos1.com

www.mediazone.com sänder på TV.

MVH

Johan

Fick lite info via sms från Crille (Fetsladd).

sms 1: Lag VM i Italien. Tidskval ola7.a, dom 6 bästa i världen har han framför sig. Snart kvalheat.

sms 2: Sverige kvalar in som 10:a av 25 länder, kör a-final imorgon. Ola blir uttryckt i starten. 10a i 450. Jocke 11a i open, Nilsson 8a i open. Vi har mer och ge imorgon. 3st kvalheat. /Crille

Tycker grabbarna förtjänar "vågen"! Whoooo! :Bugar

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...