Nu åker den ut!!!

Strider skrev:
R1 -04 är ett bra tips. :tuttar :tungan :yoparty :lol
Sveriges snyggaste sporthoj R1 2001 bytes mot R1 2004!!!!

Är du trött på din sega 2004:a så kan du kolla in denna biken som definitvt piskar alla hojar i världen. Haybusan rastar du lätt både på bana o gata:)

Bra annons va???:)

r26.jpg

Ravetrancer skrev:
mmmm, har dock märkt att jag ej skulle palla med o välta hojen, är mer rädd om den än jag trodde. Skall sälja den dock o leta upp en ny som skall piskas skiten ur....:)
Jag dubbar dig till Räjstramser om du börjar med RR, vi behöver lite gubbar med pondus i R-1000 :tummenupp

Mike the bike skrev:
60 för 01an respektive 90 för 03an, som hittat.

/M
med dom priserna stannar jag hos Yamaha....kommer nog alltid va en Yamaha kille:) ZX10 är jävligt snygg men nya R1:an är så mycket mer skönhet:)

GSXR1100R skrev:
Jag dubbar dig till Räjstramser om du börjar med RR, vi behöver lite gubbar med pondus i R-1000 :tummenupp
fan nu blir jag eggad igen, finns det nåra licenskurser kvar i år????

Menar du också att jag skall byta??

Pondus har man ju i alla fall, fast nu har jag nog nästan loosat 5 kg sen A-torp :yoparty

GSXR1100R skrev:

Råhet spöar skiten ur skönhet var som helst när som helst.

I dare you :banana

När jag har en

Ravetrancer skrev:
med dom priserna stannar jag hos Yamaha....kommer nog alltid va en Yamaha kille:) ZX10 är jävligt snygg men nya R1:an är så mycket mer skönhet:)

Om mitt lilla önskemål går i uppfyllelse (mest att ha en gathoj) så blir jag åter igen glad. Just nu är livet pest o pina och jag mår helt enkelt inte bra. Jag har ett liv uppbyggt runt hojar, så att inte få köra hoj oftare än 2-3 ggr i månaden är verkligen jobbigt. Sen är ensamhet trist oxå... bläh

Mike the bike skrev:
Menar du också att jag skall byta??

Pondus har man ju i alla fall, fast nu har jag nog nästan loosat 5 kg sen A-torp :yoparty
Nej du ska köra R-600 tills du har fått upp lite fart, jämför gärna R-1000 med R-600 så ska du se att varvtiderna är ganska lika.

Mike the bike skrev:
Råhet spöar skiten ur skönhet var som helst när som helst.

I dare you :banana

När jag har en
nja, R1:an är både rå o skön, titta nedan:)

Bifogat

• R1-2004.jpg
    R1-2004.jpg
    92.7 KB · Visningar: 85
Tänk det där förstår jag väldigt väl, har haft det på liknande sätt i flera år.

Hade gärna lånat ut en till dig om du är i krokarna nån gång, men men jag vet ju hur du kör, i och för sig snabbt som fn men har även sett din hoj efteråt nårra gånger me,mindre fin.

/M

Swedie skrev:
Om mitt lilla önskemål går i uppfyllelse (mest att ha en gathoj) så blir jag åter igen glad. Just nu är livet pest o pina och jag mår helt enkelt inte bra. Jag har ett liv uppbyggt runt hojar, så att inte få köra hoj oftare än 2-3 ggr i månaden är verkligen jobbigt. Sen är ensamhet trist oxå... bläh

Swedie skrev:
Jag är oxå singel, tänk positivt istället, du bestämmer vad DU vill göra och ingen annan, dessutom kommer du att ha en hot date med mig nu till helgen :tungan

GSXR1100R skrev:
Fetegrym faktiskt, men ändå en skramlaha :tungan
ja dom ska vara bitchiga:)

Sen om den skramlar spelar ingen roll.

Suzuki suckar
Kawasaki kvackar som en anka
Hondor e hyndor
Yamaha skramlar.....NOT!!!!!

Nej för fn, tro inget sånt.

Men såna bilder är man svag för.

/M

Strider skrev:
Ursäkta, har min herre möjligen ändrat uppfattning?

"Taskig design (ta inte illa upp) "

"Ja OK där blir jag så illa tvungen att hålla med, fn också."

Mike the bike skrev:
Nej för fn, tro inget sånt.

Men såna bilder är man svag för.

/M
Mike: jag tror du hade trivts väldigt bra i våran Yamaha Racing Klubb....feta R1:or, snygga groupies och mycket mer förmåner:):):)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna