Försök att bli bättre på att köra istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Strider skrev:Jo, det går ju att nå toppen utan ha den bästa utrustningen, det kräver bara lite mer arbete.
Fast det är klart: när du nollade på Torpet så kan du ju utan problem byta till R1000 för resten av säsongen. Köra skiten ur alla spammers. Ha lägre varvtider än DQ och le resten av säsongen.![]()
Swedie skrev:Försök att bli bättre på att köra istället.
Träna tills du dör.Strider skrev:Och hur gör man det, Swedie?
Vad är dina "secrets"?
Du tycks ju ha valt en hård väg. Vilket kan ju vara en framkomlig väg, men oxå kostsam och smärtsam.
Envisare möjligtvis, men vi får la se hur det går nästa helg, 3 race på en helg, B-race samt ERF och KM på Knudan.Strider skrev:Nä, du.
Visare än de flesta, pondus & hårt arbete ger resultat skulle du ha skrivit.
Jepp så är det, träna & träna ännu mer, töj & tänj på gränserna och va beredd på att ha lite ont ibland, RR är inte som golfSwedie skrev:Träna tills du dör.
Swedie skrev:Träna tills du dör.
Tack då känner vi oss lugnaMike the bike skrev:Ja du är ju på god väg![]()
Men om det nu är träning som gäller, VAR VAR DU I FREDAGS
Du behöver inte bli rädd nu jag lovar att inte börja köra R1000.![]()
/M
Planerar inte att leva länge. Iaf inte tills jag sitter på ålderdomshem. Om inte naturen (väder m.m) förosakar min död så kommer min hobby göra så. Sitter jag som invalid på nått hem pga olycka vill jag dra sladden.Strider skrev:Du är alldeles för ung för att dö.![]()
Eller menar du att ditt egentliga mål är att vinna en pensionärstävling?
Va??? Håller du på¨med fistfucking???GSXR1100R skrev:Jepp så är det, träna & träna ännu mer, töj & tänj på gränserna och va beredd på att ha lite ont ibland, RR är inte som golf
käft nu din snorvalpSwedie skrev:Planerar inte att leva länge. Iaf inte tills jag sitter på ålderdomshem. Om inte naturen (väder m.m) förosakar min död så kommer min hobby göra så. Sitter jag som invalid på nått hem pga olycka vill jag dra sladden.
Usch va depp det där lät, men vad jag menar är att jag kommer syssla med det jag finner ger mig glöden att leva, ända tills jag helt enkelt inte kan längre. Och detta medför förstås att jag blir bättre på vad jag sysslar med. Träning goda resultat. Pengar / inköp av prylar gör dig inte bättre som förare.
Mike, jag har inte pengar till att åka runt till alla banor i Sverige. Sparar för ett annat inköpsom är "viktigare" för att jag ska må bra / bättre. Är inte så munter just nu...
Swedie skrev:Planerar inte att leva länge. Iaf inte tills jag sitter på ålderdomshem. Om inte naturen (väder m.m) förosakar min död så kommer min hobby göra så. Sitter jag som invalid på nått hem pga olycka vill jag dra sladden.
Usch va depp det där lät, men vad jag menar är att jag kommer syssla med det jag finner ger mig glöden att leva, ända tills jag helt enkelt inte kan längre. Och detta medför förstås att jag blir bättre på vad jag sysslar med. Träning goda resultat. Pengar / inköp av prylar gör dig inte bättre som förare.
Mike, jag har inte pengar till att åka runt till alla banor i Sverige. Sparar för ett annat inköpsom är "viktigare" för att jag ska må bra / bättre. Är inte så munter just nu...
Ravetrancer skrev:käft nu din snorvalpKlart du ska leva länge, du skall köra R1 version 24 år 2047
Du kommer att vara stelopererad i raceställning och måste bli upplyft på hojen av en kranjävel
![]()
Tack det lär behövas, men så länge man tycker att det är kul med RR så ska man fortsätta att rejsa.Strider skrev:Lycka till!
Jag skall bara vara i depån.
va gör man inte för att få köra????Zeb_Macahan skrev:Oh, när du uttrycker det så romantiskt så längtar man ju till framtiden
//jaG
Hur går det med din RR satsning, du körde ju 50 tider på falken och hade ju mer att geRavetrancer skrev:va gör man inte för att få köra????![]()
mmmm, har dock märkt att jag ej skulle palla med o välta hojen, är mer rädd om den än jag trodde. Skall sälja den dock o leta upp en ny som skall piskas skiten ur....GSXR1100R skrev:Hur går det med din RR satsning, du körde ju 50 tider på falken och hade ju mer att ge![]()
Ravetrancer skrev:mmmm, har dock märkt att jag ej skulle palla med o välta hojen, är mer rädd om den än jag trodde. Skall sälja den dock o leta upp en ny som skall piskas skiten ur....![]()
kostar?Mike the bike skrev:Köp en av mina då, snäälla.
Dom är billiga nu.
/M
Ravetrancer skrev:kostar?
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|