Nu är vi motardister minsann!

Skit i klistermärkena, byt bakdäck :)

Låter gött med leovinci va? :Bugar

Emmi skrev:
Här e bilder på hojen och en posörbild :hihi ... Inget iordninggjort eller ändrat på den bilden, numera är klistermärkena borta med, fler förändringar får bli i vinter.

Bakdäcket ska bytas, det ser ut som ett bildäck. Hojen låter högt och skitgott! :)

Emmi skrev:
Här e bilder på hojen och en posörbild :hihi ... Inget iordninggjort eller ändrat på den bilden, numera är klistermärkena borta med, fler förändringar får bli i vinter.
Najs,har en i stort sett komplett -01 i delar som jag säljer allt ifrån om du skulle testa gränserna med denna lite för hårt oxå. :näsblod Konstigt att inte fler tjejer har upptäckt hur skönt en lc-4 vibrerar,måste ju va idealiska hojar för er :D

ktmjacke skrev:
Najs,har en i stort sett komplett -01 i delar som jag säljer allt ifrån om du skulle testa gränserna med denna lite för hårt oxå. :näsblod Konstigt att inte fler tjejer har upptäckt hur skönt en lc-4 vibrerar,måste ju va idealiska hojar för er :D

Värsta touringsadeln på den ju.... å balansaxel å grejjer... :tungan

//jaG

Bah, balansaxel har väl alla nu :tummenupp

Touringsadel, prova en Husa/crf så sätter du dig i din "soffa" igen så kan vi snacka touring...........kylfläkt............bah!! :D

Hur långt har ni nött nu då?
Zeb_Macahan skrev:
Värsta touringsadeln på den ju.... å balansaxel å grejjer... :tungan

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Japp, sedan i fredags har jag minsann ännu en hoj på mitt samvete... en sprojlans ny 660. Fick ett bra pris så varför inte?

Emmi kom just hem från stockholm och var stolt över sin 01/02 LC4 640!

Nu ska det motardiseras... :D

//jaG
rIKTIGT AVIS,I BÖRJAN PÅ säsongen fanns det inga hojar,nu rear dom tydligen ut dom.Vill ha en 660 nu.

SMoto skrev:
lätt ska det va..

men för f*n, den där mongoframstänkan borde vara förbjuden med sin 80-talsdesign! (hade en själv på min XR650 :confused: ) KTM har snyggaste motardstänkan och den finns i SVART. lite stil om man får be, motard är ju ändå eleganternas klass och inte som sporthojsvulgonas hojar!

(Jaja, jag har druckit för mycket whisky och rospiggarna vann en fantastisk match ikväll med 49-47 så jag är lite kaxig och dryg :banana

/Hising

Emmi skrev:

Nött bakhjul du hade där... annars ett fint ekipage :tummenupp

/G

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back