Nu är svinet dömd (Ulf Olsson)

Markus skrev:
Jo, men Partiets väl är viktigare än medborgarnas enskilda hälsa. Utan Partiet kan ingen ta hand om oss, och då dör vi alla när Amerikanerna förslavar oss i kapitalismens bojor.

Så sant som det var sagt, broder! Låt oss nu allesamman sjunga Internationalen (och glöm inte 4:e versen).
Kanske finns det någon mysig velourkille som kan kompa på blockflöjt? Ash?

Gixxer-Anders skrev:
Så sant som det var sagt, broder! Låt oss nu allesamman sjunga Internationalen (och glöm inte 4:e versen).
Kanske finns det någon mysig velourkille som kan kompa på blockflöjt? Ash?

Jag tycker benranglet borde kunna förklara vad som hände med fjärde versen, det vore passande i denna tråd också. :tummenupp
Blockflöjt, eller Stratocoaster kanske? :yoparty

Gixxer-Anders skrev:
Så sant som det var sagt, broder!

Jag tycker det är så fint att ni två funnit varandra! Det gör mig varm inombords att se två tvillingsjälar förenas som ni två tack vara denna underbara teknik som eliminerar fysiska avstånd och för alla närmare varandra!
:hihi

korvgubbe skrev:
Jag tycker det är så fint att ni två funnit varandra! Det gör mig varm inombords att se två tvillingsjälar förenas som ni två tack vara denna underbara teknik som eliminerar fysiska avstånd och för alla närmare varandra!
:hihi

Meeeeen lilla då! Inte vara ledsen nu :(
Du får också vara med :tummenupp

Gixxer-Anders skrev:
Meeeeen lilla då! Inte vara ledsen nu :(
Du får också vara med :tummenupp

Trots att det är 2000-tal nu så är jag traditionell monogamist så jag håller mig till en. Jag vill inte vara med och dela trots att jag vet att ni lite mer moderna gärna har ormgrop! :tungan

korvgubbe skrev:
Trots att det är 2000-tal nu så är jag traditionell monogamist så jag håller mig till en. Jag vill inte vara med och dela trots att jag vet att ni lite mer moderna gärna har ormgrop! :tungan

Hey, var square då. Your loss!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back