Nu är plutten såld!

Stewardess

Står på en fot...
Gick med
26 Dec 2007
Hoj
Ska sälja
Nu är plutthojen såld!

Min granne köpte min lille plutt SR500 så nu är det dags att hitta något nytt!

:)

"Stewie"

Last edited:
Tja
Vad skaru ha i stället dårå?
Kan rekomendera en traja 675 faktiskt.. rolig och lättkörd iom brett register och låg vikt.

kommer du från en ur-stånka med kultstatus så är en modern rad-4:e sporthoj, 600 iaf, som en tvåtaktare

kruxet med 675:orna är att begagnat marknaen är lite begränsad ännu, nog bättre till hösten då jag nog slår till på en sådan själv.

En GSX1400 i sina bästa år tycker jag verkar vara hojen för dig. :nicka :fakta :brynad :tummenupp

Köp min R1á, ett lagomt snäpp upp från SR500...Den hittar alla kurviga vägar i Roslagen själv...bara njuta.
Enjoy the joyride.

Det var detta jag väntade på - nu går jag och lägger mig :) tack.

oops, 2 timmar gammal tråd - ajja, hittade inte innan :rolleyes:

Vad tryck stämmning det vart.

En enkel bild hade lättat upp

IntresseklubbenAntecknar.jpg

Ere nya ägaren som kollar köpekontraktet med extremt liten text ?

jag tycker stewardess avatar är en synvilla :) kärringen sparkar kille på ballarna men är man lite packad så kan man även få det till att han har ballen under kjolen på henne. då har hon bara ett ben iofs...

Jag har också sålt en hoj, en daytona 955 idag. Fick vad jag ville!!! Så nu kan ni sova gott i natt med...

Vad tryck stämmning det vart.

En enkel bild hade lättat upp

IntresseklubbenAntecknar.jpg
Har ni anteckningsblocken redo, för då kan ni få skriva som fan! Mannen på bilden heter Ragnar och bor ensam i en liten stuga utanför Ludvika. Hans syn har försämrats mer och mer och idag är han tyvärr nästan helt blind, vilket försvårar hans ensamma skogsliv enormt. Bilden är en screenshot ur dokumentärfilmen Gubben i stugan av Nina Hedenius (som för övrigt är ganska sevärd, tycker jag).

Till trådskaparen vill jag säga; gratulationer och ovationer.

/perris

Hade en sån här värdelös tråd fått lika många svar om en kille hade startat den? Det får mig att tänka tillbaka lite på en tråd jag startade för ett tag sedan...

Hade en sån här värdelös tråd fått lika många svar om en kille hade startat den? Det får mig att tänka tillbaka lite på en tråd jag startade för ett tag sedan...

Om du tycker att tråden är så värdelös, varför skriver du i den?:va Du har ju alltid alternativet att låta bli.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...