Nu är Lilltösen väck

ser att ingen klagara på bilder som inte är i bildforumet....kul med tanke på att vissa här är så snabba att påpeka sånt i vanliga fall när det är lite mindre känt folk som postar bilder.......

Ps. det har inte med min personliga åsikt att göra, tycker själv att det inte gör nåt om den bilden ligger här. Ville bara påppeka vissas sätt att behandla andra här

ser att ingen klagara på bilder som inte är i bildforumet....kul med tanke på att vissa här är så snabba att påpeka sånt i vanliga fall när det är lite mindre känt folk som postar bilder.......

Ps. det har inte med min personliga åsikt att göra, tycker själv att det inte gör nåt om den bilden ligger här. Ville bara påppeka vissas sätt att behandla andra här

Bifogat

• 2.jpg
    2.jpg
    84.4 KB · Visningar: 228
Last edited:
Ravetrancer skrev:

Påpp-eka? en slags roddbåt eller :D

Jag särbehandlas pga min ödmjuka intällning till ramputsande transor ;)

Bifogat

• räcer.jpg
    räcer.jpg
    56.6 KB · Visningar: 218
Ravetrancer skrev:

Här är du gullet, ses vi i sommar :skrämd

Bifogat

• 2003_0215_143503aa.jpg
    2003_0215_143503aa.jpg
    65.1 KB · Visningar: 215
klart vi ses kyssen.....falkenberg kanske, eller på bikeevents körningar....

Du verkar lite rastlös, Micke! Jag ska nog också börja köra taktiken att svara på mina egna inlägg, så att man får lite intressanta svar.

Macho Woman skrev:
Du verkar lite rastlös, Micke! Jag ska nog också börja köra taktiken att svara på mina egna inlägg, så att man får lite intressanta svar.
Jag är avslöjad, träningen på Falken gav abstinenslindring, men gathojen saknar motor och nästa träning är på Knudan den 22 april, en evighet innan man får gasa igen :(
Kommer fröken till Knudan och hälsar på :hej

Micke, på Old Gixxer Tour Norway 2003 kanske vi skulle ta och bygga en ny lilltös utav kottar, buntband samt klarlack? Allt självklart ihopmeckat med Suzuki Orginalverktyg! :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Jag är avslöjad, träningen på Falken gav abstinenslindring, men gathojen saknar motor och nästa träning är på Knudan den 22 april, en evighet innan man får gasa igen :(
Kommer fröken till Knudan och hälsar på :hej

Jag är för fattig för att lägga pengarna jag inte har på att vara publik på licensträning, men om någon ska åka ner åker jag självklart med. Knudan är Sveriges roligaste bana. För publiken, i alla fall. Och visst är det viktigt att se Sveriges kommande elit kapa sekunder :hej

Macho Woman skrev:
Jag är för fattig för att lägga pengarna jag inte har på att vara publik på licensträning, men om någon ska åka ner åker jag självklart med. Knudan är Sveriges roligaste bana. För publiken, i alla fall. Och visst är det viktigt att se Sveriges kommande elit kapa sekunder :hej
Säg det nu, säg det... du vill se oss klota ;)

Macho Woman skrev:
Nej, jag vill att ni ska bli bäst, så att jag kan säga att jag känner er.

Då säger vi så, vi känner MW jättebra, hon är vår bästa supporter :bow

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...