nu är jag vuxen!

tack ska ni ha alla, jag börjar väl att svar på frågorna då!

LILLEN KOMMER ATT FÅ BÅDE EN CROSS OCH EN POCKET BIKE :fakta ( DÄR DET BLIR BÄST RESULTAT SATTSAR VI PÅ)

NOICE: VARFÖR SKULLE JAG BEHÖVA SPARA TILL DET? DET KOMMER ATT BLI EN R1-04 :fakta DOCK INTE I VÅR UTAN TILL HÖSTEN ELLER VÅREN DÄRPÅ.

MARIO: HUR DU ÄN GÖR OCH BETER DIG SÅ KOMMER DU ALLTID ATT VARA 4 ÅR ÄLDRE ÄN MIG :fakta

MEN TACK SKA NI HA ALLA FÖR GRATULATIONERNA, NU KAN NI JU BÖRJA ATT FUNDERA UT ETT NAMN ETT POJK NAMN :fakta OCH STEN-ÅKE MM GÅR BORT DET SKA VARA SERIÖSA NAMN SOM KAN FÖRKNIPPAS MED RACE SOM TYP, MAX BLOM RACING TEAM, BLIR JAG NÖJD MED NÅGOT AV NAMNET SÅ BLIR DET ETT PRIS.

blom skrev:

NOICE: VARFÖR SKULLE JAG BEHÖVA SPARA TILL DET? DET KOMMER ATT BLI EN R1-04 :fakta DOCK INTE I VÅR UTAN TILL HÖSTEN ELLER VÅREN DÄRPÅ.

Men ploppar ni ut ungen år 2004
Och ungen fyller 18 år 20022 så är det väll år 2022 års R1 han/hon ska ha? :mattias

Eller menar du att Lill-Blompa/Blompina ska behöva ha begangade grejer? :crash

lillen ska ha ny varje år.. det behövs för att hänga med i konkuransen vet du.. pops är ett mycket bra namn.. ett gudomligt namn

Namn som är lätta att uttala på engelska kan ju rekomenderas om han ska göra racingkariär: Eddie funkar och jag syftar inte på Meduza

Grattis!! Grattis!!! Hoppas att bäbisen får samma ljuva stämma som sin far!!!! :4skrika

spenk & sofie

spenk skrev:
Grattis!! Grattis!!! Hoppas att bäbisen får samma ljuva stämma som sin far!!!! :4skrika

spenk & sofie
det vet ni.. det gäller att drilla en elit, den första meningen som lillen ska lära sig är: ÅK NI FÖRE SÅ VÄNTAR JAG DÄR FRAMME!

schrunken skrev:
Namn som är lätta att uttala på engelska kan ju rekomenderas om han ska göra racingkariär: Eddie funkar och jag syftar inte på Meduza
eddie suger.. det ska ju passa med blom racing team

blom skrev:
ikon är ju ett fint namn :D
ja det skulle sitta fint...

det bästa med det att det första han kommer säga är "tjena farsan ska´ru me ut o wheela en stund så kan vi knäcka ett par bärs sen!" :cool:

Har bara varit snack om killnamn,det kanske blir en liten racebrud :fakta

GRATTIS!!
Här går det undan så man nästan :skrämd . När kommer villan och Volvon? Ni kan få köpa min V40, nu när du ändå ska sälja hojen! :tummenupp :D

Namn: Rone/Roneja? Ninja? Wheelle? Wheelhelmina? Är-vaken-och-skriker-hela-nätterna-men-vi-älskarn-ändå?? :crash

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing