NU är jag ny här

Hej och välkommen!

Minns känslan då jag själv fick mitt kort den 17:e maj i år.....kuggade två veckor innan det men inte gav jag uppför det! :banana

Är nu inne på min andra hoj redan så hoppas du hittar nån så du kommer ut på vägarna snart. Hur som helst, kör med huvudet! :yoparty

Mvh Martin
 
Sofiiaa skrev:
Tjenare tjenare!! Grattis till kortet och välkommen hit! :D Vi har motsatt problem om jag förstår rätt, du har kortet men ingen hoj. Jag har hojen men inget kort, hehe.


Tack alla! :)

Hm, vi får helt enkelt göra så att du får låna mitt kort när du ska köra och jag får låna din hoj :tungan :)
 
Hejlesen skrev:
Hej och välkommonen!

Minns känslan då jag själv fick mitt kort den 17:e maj i år.....kuggade två veckor innan det men inte gav jag uppför det!

Är nu inne på min andra hoj redan så hoppas du hittar nån så du kommer ut på vägarna snart. Hur som helst, kör med huvudet!

Mvh Martin

Hej :)

Kan ju berätta att det var inte många som trodde att jag skulle fixa det... Många sa "Ska lilla Mimmi köra mc?!"
Min mamma trodde verkligen inte på mig!

Det var det som kändes extremt gott! Att fixa det på första försöket! :yoparty
 
Bra jobbat, jag hade många som trodde på mig och de blev förvånade för ATT jag kuggade, men det var inte min dag, allt gick åt h-vete så jag skulle helt enkelt inte ha kortet den dagen. Men att vänta två veckor till gjorde inte så värst mycket.....den som väntar på nåt gott......väntar ALLTID för länge....

Synd att du inte har hoj, jag bytte för en vecka sedan och är kanon-nöjd. Så det blir nog några mil till denna säsongen.....
 
Hejlesen skrev:
Bra jobbat, jag hade många som trodde på mig och de blev förvånade för ATT jag kuggade, men det var inte min dag, allt gick åt h-vete så jag skulle helt enkelt inte ha kortet den dagen. Men att vänta två veckor till gjorde inte så värst mycket.....den som väntar på nåt gott......väntar ALLTID för länge....

Synd att du inte har hoj, jag bytte för en vecka sedan och är kanon-nöjd. Så det blir nog några mil till denna säsongen.....

Hej,

sånt som händer. Men en sån dag så vilar i princip ödet i inspektörens händer... :Bugar :näsblod
Mycket är upp till dom, vad dom ber oss att utföra.
Jag fick inga svåra saker direkt, men jag kände mig osäker på kurvtagningen (övninskörde aldrig privat). Men det gick:) Glad!

En annan som körde upp samtidigt, han fick omkörning på grusväg... Tur att man "slapp" :)

Honda är fina grejer va? :)
 
Mimmi skrev:
Hej,

sånt som händer. Men en sån dag så vilar i princip ödet i inspektörens händer... :Bugar :näsblod
Mycket är upp till dom, vad dom ber oss att utföra.
Jag fick inga svåra saker direkt, men jag kände mig osäker på kurvtagningen (övninskörde aldrig privat). Men det gick:) Glad!

En annan som körde upp samtidigt, han fick omkörning på grusväg... Tur att man "slapp" :)

Honda är fina grejer va? :)


Enligt rykte så är det väl det. Känns helt ok men har bara haft i en vecka nu så lite svårt att säga.....har en Fireblade 900 från 98:a som gått 3000 mil nu, men känns bra och är skön att köra. Hade en Suzuki TL1000 S innan som jag hade ett år. Övningskörde bland annat på den.

Hur som helst så lär jag nog behålla denna längre.....tror jag.... :)
 
Bra jobbat +++++
Vad roligt ditt inlägg blev när inte grafiken funkade :banana
(infe för mig iaf)
Kör safe, Välkommen.
/D
 
dwestlund skrev:
Bra jobbat +++++
Vad roligt ditt inlägg blev när inte grafiken funkade :banana
(infe för mig iaf)
Kör safe, Välkommen.
/D

Haha, tack!
Ja jag gillar inte smileies förstår du :rolleyes: Tycker det är bättre att skriva i ord vad man tycker/tänker :tungan
 
kul

finns inget sexigare än att en tjej kör hoj. åk och köp en hoj det bara det som gäller grattis till kortet. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top