Nu är jag lycklig!!!!!!!!

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Trodde att min absoluta lycka var gjord då jag precis gjort upp affärer om att hämta 3 hojar nästa vecka, nämligen 2 st ZX6:or för bana och en ZX9r för gata.

Men idag sade min älskling ja till mitt frieri och vi bokade Tjolöholms slott den 21/8 för bröllop. (givetvis är ni alla välkommna) :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Det gick faktiskt utanpå det mesta och fick mig att tänka på det viktigaste i livet.

Nämligen att ta vara på varandra.

Och det bästa med min Lena är att hon beslutat att stötta mig till 1000% I min satsning på att bli Sveriges svar på Hodgson i Superbike.

Men jag får väl börja med att spöa Cralle och alla andra här hemma först.§ :hihi :hihi

Passa på att njuta för detta är förmodligen första och enda gången ni får se mig sentimental för i sommar satsas det hårt och det enda ni kommer å se är mitt feta backdäck när jag flyger förbi.

Peace out/Mike :banana :banana :banana

Grattis!
Så roligt för er! :) Lycka till!

Vackert! Starkt jobbat! :D

Lycka till i karriären, men jag ska nog allt ligga framför dig ska du se ;)

Vad skall man säga. Grattis. :tummenupp

Lite nyfiken hur det gick till när du fråga henne? Gick du ned på knä vid grönsaksdisken på Ica Maxi eller var det något mer romantiskt i stil med att du hade tapetserat om sovrummet i rosenrödasidenlakan samt att du endast var iklädd något svart litet raffigt underklädesplagg när du väl fråga?

Jag är inte så hemma på det hela så bara berätta hur det går till. :va

Är inte så mycket för svarta raffiga underkläder på mig själv, men ändå.

Hade varit planerat länge men saknat stålarna.

Var på brölloppsmässan i Götet idag och då vi besökte montern för Tjolöholms slott så tog jag kommandot och bokade hela alltet för en dag i slutet av augusti, för övrigt den enda dag på hela året de hade kvar, men precis så vi alltid drömt om då vi skall gifta oss utomhus överseende havet och då är ganska väderberoende och i slutet på augusti är säkrast.

Gå för all del inte på dagens hushåll i helgen då det var rena skiten (inte en enda hoj i sikte).

Ha de Mikael

Focus skrev:
Vad skall man säga. Grattis. :tummenupp

Lite nyfiken hur det gick till när du fråga henne? Gick du ned på knä vid grönsaksdisken på Ica Maxi eller var det något mer romantiskt i stil med att du hade tapetserat om sovrummet i rosenrödasidenlakan samt att du endast var iklädd något svart litet raffigt underklädesplagg när du väl fråga?

Jag är inte så hemma på det hela så bara berätta hur det går till. :va

Fick ju inte riktigt svar på frågan. :va
Om det nu hade varit planerat länge så måste man väl ändå ställa frågan? Och gå ned på knä. Är det inte så?

Frågan var ju hur gjorde du? :D

Lycka är bara en kemisk obalans i hjärnan...

Men grattis :tummenupp

Man får gratulera :tummenupp
Starkt jobbat, hoppas nu bara inte att om sisådär en par tre år om (eller ni kanske har?) ni skaffar barn att det blir andra toner från henne.

som: "nej nu MÅSTE vi verkligen sälja dina hojar så vi har råd att bygga om huset" eller nåt :tungan

keep it up! :fyllisar

Grattis! Förresten, intresserad bara, vad går det på att hyra Tjolöholmen för bröllop? Det hade vart nice... :)

Ca 1400:-/kuvert

Men då ingår hyra av slottet från ca 15:00 till 03:00.

Välkomstdrink, 1fl vin/Person samt avec och 3 rättersmiddag samt 1 drink. :fyllisar :fyllisar

+ blomsterarrangemang

Har lite mer exakt info om du vill ha så är det bara att PMa så mejlar jag.

Tänk bara på att det är svårt att få tider på helgerna säsrkilt lördagar.

/Mikael

Grattis! Ett bröllop på Tjolöholm är ju det vackraste man kan tänka sej! :fakta
Lycka till med bröllop och hojköra!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...