Gabor
Guest
Gustav O skrev:På tal om patetiskt dravel.![]()
Talade inte till dig...Vill du något ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oj förlåt att jag quotade dig på ett offentligt forum.Gabor skrev:Talade inte till dig...Vill du något ?
Gustav O skrev:Oj förlåt att jag quotade dig på ett offentligt forum.![]()
Tyckte ditt inlägg var mest dravel och ganska patetiskt sådant - konfrontera, krossa, "jag vet precis hur man tar sådana dryga typer" etc etc.
Gabor skrev:Ursäkt godtagen.
Har du någongång haft problem på din arbetsplats med baktalande dryga patetiska hycklare ?? om inte, knip. Om du haft och blivit utsatt, då borde du förtså ,,, eller ännu värre, du är en sådan , då KNIP.
Twin skrev:Förresten: Hade han en dotter sa du? Jamen då vet du vad du ska göra...![]()
/T
Halogen skrev:Du menar alltså på fullaste allvar att Twosaint ska konfrontera snubben och hälsa från en snubbe på internet som "vet precis hur man tar såna dryga typer"?
campar skrev:Precis!!
Lägg ner lite energi på att få omkull dottern, förihelvete!
(Ful? Skitsamma, det är ju för den goda sakens skull!)![]()
Ursäkta menGabor skrev:Ursäkt godtagen.
Har du någongång haft problem på din arbetsplats med baktalande dryga patetiska hycklare ?? om inte, knip. Om du haft och blivit utsatt, då borde du förtså ,,, eller ännu värre, du är en sådan , då KNIP.
campar skrev:Precis!!
Lägg ner lite energi på att få omkull dottern, förihelvete!
(Ful? Skitsamma, det är ju för den goda sakens skull!)![]()
Jag håller med dig lite grann faktiskt, det finns så urbota dumma männsikor så det är skrämmande, det märkliga är att dom lever i nån "rosamolnvärld" och alla andra har fel..Gabor skrev:Ursäkt godtagen.
gabor2 skrev:Vi vet ju numera vad dom gör i alla sekter . mördar dom inte varann så ligger dom med varann![]()
I dom lungnaste vatten simmar dom fulaste fiskarna
Vad väntar du på? Charma systern/ frun och berätta inför
arbetskamraterna om att du blivit frälst av dem![]()
Borde kunna få honom ur balans .
Gabor skrev:Du menar charma dottern OCH frun, ta båda,berätta sen vem som var bäst...då kommer han att komma definitivt ur balans..
.
gabor2 skrev:Glöm för "guds" skull inte bort att påminna honom att de
vill ha mer![]()
Twosaint skrev:Ni som säger att jag ska tala ut med honom osv, jag har försökt sedan september 2003 och nu är vi här i februari 2006 (bra att jag berättar vilket datum det är va ?) nu är mitt tålamod slut. Men jag ska göra som Långa farbrorn sa, jag tänker heja på glatt nästa morgon han och jag möts vid stämpelklockan. Får jag samma blick av avsmak så ska jag konfrontera honom och fråga vad problemet är.
Lugn skrev:Fråga honom vad det är för fel på dig, för det är jag lite nyfiken på. Nåt måste det ju vara om han går bra ihop med merparten på arbetsplatsen...
Försvarar ingen, men som vanligt så har vi ju bara en sida av historien.![]()
Twosaint skrev:Har du läst alla inlägg ? Då jag förklarar att vi är 4 st som tycker illa om honom och det finns 2st till som undrar vad han håller på med. Detta på en arbetsplats med 18st anställda.
Men troligtvis är jag den felande länken.
Gabor skrev:patetiskt dravel ..., krossa allt motstånd.
Bra lösning på problemet...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT