Nu är jag less på honom

Gabor skrev:
Talade inte till dig...Vill du något ?
Oj förlåt att jag quotade dig på ett offentligt forum. :pannkyss
Tyckte ditt inlägg var mest dravel och ganska patetiskt sådant - konfrontera, krossa, "jag vet precis hur man tar sådana dryga typer" etc etc.

Gustav O skrev:
Oj förlåt att jag quotade dig på ett offentligt forum. :pannkyss
Tyckte ditt inlägg var mest dravel och ganska patetiskt sådant - konfrontera, krossa, "jag vet precis hur man tar sådana dryga typer" etc etc.

Ursäkt godtagen.
Har du någongång haft problem på din arbetsplats med baktalande dryga patetiska hycklare ?? om inte, knip. Om du haft och blivit utsatt, då borde du förtså ,,, eller ännu värre, du är en sådan , då KNIP.

Gabor skrev:
Ursäkt godtagen.
Har du någongång haft problem på din arbetsplats med baktalande dryga patetiska hycklare ?? om inte, knip. Om du haft och blivit utsatt, då borde du förtså ,,, eller ännu värre, du är en sådan , då KNIP.

Du menar alltså på fullaste allvar att Twosaint ska konfrontera snubben och hälsa från en snubbe på internet som "vet precis hur man tar såna dryga typer"?

Precis!!

Lägg ner lite energi på att få omkull dottern, förihelvete! :rofl
(Ful? Skitsamma, det är ju för den goda sakens skull!) :D

Twin skrev:
Förresten: Hade han en dotter sa du? Jamen då vet du vad du ska göra... :banana

/T

Halogen skrev:
Du menar alltså på fullaste allvar att Twosaint ska konfrontera snubben och hälsa från en snubbe på internet som "vet precis hur man tar såna dryga typer"?

precis, :rolleyes: det är nära till ö-vik. stenkast typ...

campar skrev:
Precis!!

Sådärja, äntligen en till som fattar hur man tar tag i problem..familjefest !!

Gabor skrev:
Ursäkt godtagen.
Ursäkta men :rofl

campar skrev:
Precis!!

Vi vet ju numera vad dom gör i alla sekter . mördar dom inte varann så ligger dom med varann :D
I dom lungnaste vatten simmar dom fulaste fiskarna
Vad väntar du på? Charma systern/ frun och berätta inför
arbetskamraterna om att du blivit frälst av dem :tummenupp
Borde kunna få honom ur balans .

Gabor skrev:
Ursäkt godtagen.
Jag håller med dig lite grann faktiskt, det finns så urbota dumma männsikor så det är skrämmande, det märkliga är att dom lever i nån "rosamolnvärld" och alla andra har fel..

Jag har en just nu som jagar mig faktiskt, och maken till arrogant, inbilsk och inskränkt person var det länge sen jag träffade..

Att försöka låta udda vara jämt går liksom inte fram, är man trevlig skall det tryckas ner mer, slår man tillbaka med samma arroganta stil hotas det med stryk. :rolleyes:
Man kan ju undra hur dom står ut med sig själva ibland..

Ibland kan man bara inte göra rätt.. Bäst är att bara vara den "större mannen" och låta den infantile lilla människan hållas, till slut är det bara roligt att se på.. Man tappar liksom respekten för personen..

Och vad är det man säger? Att leva väl och må bra är den bästa hämden... :hihi

Man kan ju gotta sig åt att människan i fråga har ett patetiskt liv..

gabor2 skrev:
Vi vet ju numera vad dom gör i alla sekter . mördar dom inte varann så ligger dom med varann :D
I dom lungnaste vatten simmar dom fulaste fiskarna
Vad väntar du på? Charma systern/ frun och berätta inför
arbetskamraterna om att du blivit frälst av dem :tummenupp
Borde kunna få honom ur balans .

Du menar charma dottern OCH frun, ta båda, :tungan berätta sen vem som var bäst...då kommer han att komma definitivt ur balans.. :tummenupp .

Gabor skrev:
Du menar charma dottern OCH frun, ta båda, :tungan berätta sen vem som var bäst...då kommer han att komma definitivt ur balans.. :tummenupp .

Glöm för "guds" skull inte bort att påminna honom att de
vill ha mer :rofl

gabor2 skrev:
Glöm för "guds" skull inte bort att påminna honom att de
vill ha mer :rofl

"Gud var med dig, själv var jag med din fru alternativt . dottern "" också en bra salva :tummenupp ...

Twosaint skrev:
Ni som säger att jag ska tala ut med honom osv, jag har försökt sedan september 2003 och nu är vi här i februari 2006 (bra att jag berättar vilket datum det är va ?) nu är mitt tålamod slut. Men jag ska göra som Långa farbrorn sa, jag tänker heja på glatt nästa morgon han och jag möts vid stämpelklockan. Får jag samma blick av avsmak så ska jag konfrontera honom och fråga vad problemet är.

Gör bara som hans gud gör .........Ignorera honom!!!
Du vill säkert inte bli hans nye vän ändå .

Fråga honom vad det är för fel på dig, för det är jag lite nyfiken på. Nåt måste det ju vara om han går bra ihop med merparten på arbetsplatsen...

Försvarar ingen, men som vanligt så har vi ju bara en sida av historien. :)

Lugn skrev:
Fråga honom vad det är för fel på dig, för det är jag lite nyfiken på. Nåt måste det ju vara om han går bra ihop med merparten på arbetsplatsen...

Försvarar ingen, men som vanligt så har vi ju bara en sida av historien. :)

Har du läst alla inlägg ? Då jag förklarar att vi är 4 st som tycker illa om honom och det finns 2st till som undrar vad han håller på med. Detta på en arbetsplats med 18st anställda.

Men troligtvis är jag den felande länken.

Läs på allt du kan om livets ord eller Jehovas, säg att du blivit frälst och gått med, och försök värva honom. Tala om (ofta) att han kommer att brinna i helvetet för att han far med irrläror om han inte genast bättrar sig. Ge inte upp, utan gör allt för att rädda hans stackars förtappade själ!
Om du mot förmodan skulle lyckas, så är det ju bara att byta till en annan sekt och börja om igen :hihi

EDIT: Djävulen hade infiltrerat min stavningskontroll

Last edited:
Twosaint skrev:
Har du läst alla inlägg ? Då jag förklarar att vi är 4 st som tycker illa om honom och det finns 2st till som undrar vad han håller på med. Detta på en arbetsplats med 18st anställda.

Men troligtvis är jag den felande länken.

Ja, jag har läst alla inläggen. 6st retar sig lite på killen och 12st bryr sig inte. Kan det vara så att de 4-6 pers som killen är tyken emot sticker ut lite?

Återigen, jag försvarar inte killen, men man undrar ju om det inte ens finns minsta lilla orsak till att han är sådan mot just er...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman