Nu är jag kär i en Kändis

• Thread starter Thread starter Majk
  • Start date Start date

Majk

Guest
Eller två st....på första plats kommer den mörka tjejen i Sugababes och som tvåa kommer Ashanti eller vad hon heter....jag är lite inne i en mörk period men inte deppig för det ....nån som har deras telenummer eller adresser ?

Denna tråd är inte rasistisk jag skulle vilja träffa en mörkhyad kvinna , så är det bara :tummenupp

Min erfarenhet säger att kändisar är lite svårflirtade, kanske kan tänka dig stöta på nån ickekändis? :D :fyllisar

Majk skrev:
Eller två st....på första plats kommer den mörka tjejen i Sugababes och som tvåa kommer Ashanti eller vad hon heter....jag är lite inne i en mörk period men inte deppig för det ....nån som har deras telenummer eller adresser ?

Denna tråd är inte rasistisk jag skulle vilja träffa en mörkhyad kvinna , så är det bara :tummenupp
Du har ju alltid Bella :tuttar

von reisen skrev:
Min erfarenhet säger att kändisar är lite svårflirtade, kanske kan tänka dig stöta på nån ickekändis? :D :fyllisar

:D Ja och med tanke på att dom inte bor i svedala gör ju att man tröttnar...

Majk skrev:
....på första plats kommer den mörka tjejen i Sugababes
Var det inte någon här inne som hade sett henne naken på ett hotellrum? Har för mig att det fanns en tråd om det.

Majk skrev:

Alltså visst är det hemskt.. Jag har varit kär i Alecia Moore (Pink) i ett halvår nu.. :rolleyes:

inte klotat????

Wiseguy skrev:
Stalking på G, eller ?
:skrämd
Va! Har du stödhjul ? :7peta eller nå``t annat revolutionerande tips delge oss andra genast : säsongen snart på gång!!!!!

berggren_martin skrev:
Var det inte någon här inne som hade sett henne naken på ett hotellrum? Har för mig att det fanns en tråd om det.

Hittade den tråden men det var fel tjej..jag menar hon till vänster på bilden.
Killen som gjorde den tråden menar henne till höger med piercad läpp.
:tummenupp

Slänger med en bild på Ashanti åsso. :tummenupp

Bifogat

• sugar1.jpg
    sugar1.jpg
    42.4 KB · Visningar: 134
  • ashanti black dress.jpg
    ashanti black dress.jpg
    55.1 KB · Visningar: 131
Last edited:
Det går nog över när du tar fram den där twinnen om en månad eller så... men kör hårt tills dess!

Majk skrev:

-Lowrider- skrev:
Var det inte Ashanti som omkom i en flygolycka för något år sedan?

Nope det va Aaliyah. R.I.P

Bifogat

• Aaliyah Sexy In Pink & White.jpg
    Aaliyah Sexy In Pink & White.jpg
    79.3 KB · Visningar: 99
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage