Nu är jag här

Mm, riktigt läskigt, nästan skrämmande. Men nu jobbar du ju inte i Malmö. Lite väl långt till GBG. Skulle vi gå på date i våra snygga vita sjukhuskläder? :p

Haha, det skulle vara lite Scrubs-varning på det men jag är inte den som e den! Men jag har tyvärr inte dom snygga vita, jag har dom blå pyjamasbyxorna på mig med machande blå tunika! Det drälls för mycket blod omkring mig för att få ha dom vita :näsblod

Lång till Gbg? Kan ju inte ta mer än 2,5 h på din raketmotorcykel! :banana

Haha, det skulle vara lite Scrubs-varning på det men jag är inte den som e den! Men jag har tyvärr inte dom snygga vita, jag har dom blå pyjamasbyxorna på mig med machande blå tunika! Det drälls för mycket blod omkring mig för att få ha dom vita :näsblod

Lång till Gbg? Kan ju inte ta mer än 2,5 h på din raketmotorcykel! :banana

Dem blåa är ju mycket snyggare än de vita kläderna. Vad är du för syrra?

Välkommen till SH!

Ifall du hittar dig till Finland så vad sägs om :filmkväll?:)

Dem blåa är ju mycket snyggare än de vita kläderna. Vad är du för syrra?

Nja jag vet inte det... muddarna längst ner på brallorna var det inte Fab 5 som designade direkt och eftersom vissa plagg passerat tvättet 300 ggr mer än andra blir det alltid tvåfärgat! Men allt klär en skönhet så dem klagar ju inte iaf :)

Jag är den snälla sorten! För att vara mer exakt är jag den snälla sorten som jobbar på akuten för tillfället!

Snälla systrar tycker jag om :) Speciellt om det är en skönhet också. Tyvärr finns inga sånna på mitt jobb (skönheter).
Se, du skulle börjat jobba i Malmö. Då hade vi varit grannar då akuten och röntgenakuten ligger precis bredvid varandra.

Jag tycker i alla fall den blå färgen är bättre än de vita säckarna som jag tvingas bära :p

Nja jag vet inte det... muddarna längst ner på brallorna var det inte Fab 5 som designade direkt och eftersom vissa plagg passerat tvättet 300 ggr mer än andra blir det alltid tvåfärgat! Men allt klär en skönhet så dem klagar ju inte iaf :)

Jag är den snälla sorten! För att vara mer exakt är jag den snälla sorten som jobbar på akuten för tillfället!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back