Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeb_Macahan skrev:Såhär skulle det andra som jag (kanske) klarar av att bygga själv!
//jaG

rougie skrev:Nu är det väl inte bara för utseende men firrar ett nytt system?![]()
Ljudet är nog lika viktigt, men kanske du inte har kommit så långt ännu.![]()
Ett vanligt Yoshi, Devil, Jardine eller vad man nu har är alltid lika cleant och snyggt!![]()
Zeb_Macahan skrev:Om man är ute efter skönt ljud så dugen insugsharklandet från en gixxer1000-03 gott. Jag byter enbart för utseende, 164 hkr räcker faktiskt för mig för tillfället.
over and out.... ska nog bygga själv... roligare..
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Ser som emmi sa: Ut som ett rövhål, nä usch, att förstöra hojen så borde vara olagligt!
//jaG
Det finns massa highpipes till gixxern...Score skrev:Och vad är det för fel på rövhål???
Jag är kompis med en kille som ser ut som ett "Therudeboy"
Jag tycker aif att det är snyggt, men men...
Finns det inga enkla Highpipe till Gsx??? Jag har aldrig sett någon Gixxxer med det på...
Emmi skrev:Det finns massa highpipes till gixxern...
Score skrev:Och vad är det för fel på rövhål???
Jag är kompis med en kille som ser ut som ett "Therudeboy"
Jag tycker aif att det är snyggt, men men...
Finns det inga enkla Highpipe till Gsx??? Jag har aldrig sett någon Gixxxer med det på...

Score skrev:Och vad är det för fel på rövhål???
Jag är kompis med en kille som ser ut som ett "Therudeboy"
Jag tycker aif att det är snyggt, men men...
Finns det inga enkla Highpipe till Gsx??? Jag har aldrig sett någon Gixxxer med det på...

Bj skrev:Ledsen, men jag håller också med tidigare talare...ser inget vidare ut ju.....![]()
ScoreK-Micke skrev:Seatpipes och dubbla burkar ser bara tramsigt ut (på en japshoj).
Tacka vet jag ett snyggt helsystem med högt dragen ljuddämpare.
Som det här M4 t.ex.:
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |