Nu är det väl dags...

Ljumma vINDAr

Skydivergirl
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
Kawasaki zx10
...att presentera sig. :hej Har smugit runt här på Sporthoj ett tag och känt in stämningen. Å, ja gillart!

Har tidigare sagt att jag inte ska ha MC-kort för min egen hälsas skull, e´alldeles för gla´i å GASA! Men lite underliga omständigheter gjorde att jag bestämde mig för att jag måste prova. Vips, dök det upp en R6:a till salu å ja blev :kär (i hojen så klart). På Kenneth-dagen blev den min. SVINVÄL!

I sommar ska det köras hoj och hoppas fallskärm. Billigt? Icke... Roligt? JAAA... Så det är väl bara att erkänna för sig själv att man har ett litet adrenalinbehov att tillfredställa.

Mer lek till folket!

Ljumma vINDAr skrev:
...att presentera sig. :hej Har smugit runt här på Sporthoj ett tag och känt in stämningen. Å, ja gillart!

Har tidigare sagt att jag inte ska ha MC-kort för min egen hälsas skull, e´alldeles för gla´i å GASA! Men lite underliga omständigheter gjorde att jag bestämde mig för att jag måste prova. Vips, dök det upp en R6:a till salu å ja blev :kär (i hojen så klart). På Kenneth-dagen blev den min. SVINVÄL!

I sommar ska det köras hoj och hoppas fallskärm. Billigt? Icke... Roligt? JAAA... Så det är väl bara att erkänna för sig själv att man har ett litet adrenalinbehov att tillfredställa.

Mer lek till folket!

Välkommen in

Det finns en oskriven regel att siteägaren måste få testa .... öh.. Äh de var inget :D

Välkommen ! :tummenupp

Välkommen!
Köra motorcykel och flyga förstår jag mig på.... Varför hoppa ur ett fullt fungerande flygplan, leka med räddningsutrustningen. :confused: :hihi

Swedie skrev:
Det finns en oskriven regel att siteägaren måste få testa .... öh.. Äh de var inget :D

Tack för välkomnandet!

Å, va e d du vill testa...? HOJEN :ajjabajja, min ögonsten håller ja hårt i. Fallskärmen, visst men lite utbildning kan behövas...:crash :tungan

Eller missförstod jag dig??? :D

en till som hoppar! YEHOOO! I Linköping? trevligt,trevligt. Välkommen!

Ljumma vINDAr skrev:
Swedie skrev:

Tack för välkomnandet!

Å, va e d du vill testa...? HOJEN :ajjabajja, min ögonsten håller ja hårt i. Fallskärmen, visst men lite utbildning kan behövas...:crash :tungan

Eller missförstod jag dig??? :D

Om du erbjuder dig att låna ut skärmen får du se upp eftersom det finns några skydivers här. Förvisso har väl de flesta egen skärm, men inte jag, för den är såld sedan några år, fan vet varför :va

Bli inte förvånad om jag dyker upp en dag och ber att få låna riggen med hänvisning till denna tråd :D

Fnutten skrev:
Varför hoppa ur ett fullt fungerande flygplan, leka med räddningsutrustningen. :confused: :hihi

den frasen är nästan lika förbjuden som "Jag kan inte köra motorcyckel, jag skulle bara köra ihjäl mig"-frasen. :hihi

mankan skrev:
Om du erbjuder dig att låna ut skärmen får du se upp eftersom det finns några skydivers här. Förvisso har väl de flesta egen skärm, men inte jag, för den är såld sedan några år, fan vet varför :va

Bli inte förvånad om jag dyker upp en dag och ber att få låna riggen med hänvisning till denna tråd :D

om hon är en liten tjej kan det nog se ut som om du köpt en så´n däringa miniryggsäck i silver... Sen har hon kanske en 97kvadratare i men.. det e klart fort går det nog i alla fall. :D

Välkommen! :hej

OT: fan det börjar ju bli en hel klunga hoppare här...inte utan att man blir sugen på att testa. Är det värt pengarna? :hihi

Fnutten skrev:
Välkommen!
Köra motorcykel och flyga förstår jag mig på.... Varför hoppa ur ett fullt fungerande flygplan, leka med räddningsutrustningen. :confused: :hihi
Because life is a playground, and I like to play! ;)

Det är faktiskt bland det grannaste man kan göra. Dryga 200 km/h fritt fallande under en vacker himmel. Du kan göra vad du vill i 3D och sedan dra skärmen, flyga en sväng och som avslutning komma surfande över marken och ställa fötterna på Moder Jord igen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman