Nu är det statistiskt säkerställt att surgubbarna kör Volvo

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 51742
  • Start date Start date
Klart att alla som sitter och kör FWD (fault wheel drive) är sura och griniga. Om nu FWD är så himla säkert jämfört med RWD (Right Wheel Drive) så skulle ju någon ha utvecklat en fwd motorcykel :va

Klart att alla som sitter och kör FWD (fault wheel drive) är sura och griniga. Om nu FWD är så himla säkert jämfört med RWD (Right Wheel Drive) så skulle ju någon ha utvecklat en fwd motorcykel :va

..och vad är bättre med RWD, vilket jag tolkar att du har erfarenhet av i form av höger bakhjulsdrift, menar du?

Glöm inte avsaknad av halvljus dagtid.... :fakta

Det gör mig inte så mycket, de populära varselljusen duger gott men hur de (tyskarna) fick igenom idiotiken med släckta bakljus beroende på ljusförhållande är ett under = det fungerar inte i praktiken.

Last edited:
stämmer inte alls.. Å andra sidan sitter jag inte o åker runt i nån snikvolvo heller, så jag har ingen anledning att vara bitter/sur i trafiken.

Jag kör en Volvo men jag var fan lika sur förut när jag körde Opel. Jävla dum undersökning! :dummer

Last edited:
Japp det är bara att bita i det sura äpplet, någon drog ner brallorna ... jag kör Volvo, vi har 2, jag har den suraste rollen på jobbet och försöker träna på mitt leende varje morgon i spegeln...
Har försökt få min Sats PT att köra glad träning men får bara fingret av honom...:glömdet

"Utåtriktade män äger Saab...
...Män med låg grad av välvilja äger troligare en Ford."

Hmm, äger både en SAAB och en Ford. Undras vad jag är??

Å andra sidan är det frun som äger SAAB'en så jag är väl en ogin fan :brynad

Får min nya beamer i slutet på veckan.
Betyder det att jag går från gringubbe till "flytta-på-er-för-mig-gubbe"? :va

Får min nya beamer i slutet på veckan.
Betyder det att jag går från gringubbe till "flytta-på-er-för-mig-gubbe"? :va

Nej, du kan vara lugn - just den gamla fördomen kunde studien INTE säkerställa statistiskt, i alla fall inte när det gäller män. ;) Däremot kunde de visa att impulsiva kvinnor kör BMW (eller Opel).

Nej, du kan vara lugn - just den gamla fördomen kunde studien INTE säkerställa statistiskt, i alla fall inte när det gäller män. ;) Däremot kunde de visa att impulsiva kvinnor kör BMW (eller Opel).

Tack! Mycket bättre.
Går från surgubbe till impulsiv kvinna. :(

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey