Nu är det snart slut...

Benjamin

Ödmjukast
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1300BK -08
La just in säljesannons på Blocket. Åker bort i augusti och är borta hela hösten, så jag kan inte ha hojen kvar... Så snart nån köper så är det tyvärr slut på min hojsäsong (den som knappt börjat ens... :( )

Kommer att sakna er.. :bow

Ajdå, det var tråkigt :( :( . Är det för att du inte har plats för hojen, eller har du inte råd? Om det bara är platsen det gäller, så finns det gott om plats i mitt garage medans du är borta :hej

Och om du behöver pengar så kan jag säga att jag är sugen på att skaffa off-road/ SM, hehe ;) . Vad ska du ha för den? :)

Dude: Varför ska jag ha hoj när jag är borta? Det är varken plats eller pengar som är problemet... Ingen anledning att ha mc när man inte kör helt enkelt.
Vad jag vill ha och vad jag kan få för hojen är nog tyvärr två vitt skilda saker... :mad: Vågar inte ens säga vad jag hoppas på..

Bilen är f.ö. också till salu.

Benjamin skrev:
Dude: Varför ska jag ha hoj när jag är borta? Det är varken plats eller pengar som är problemet... Ingen anledning att ha mc när man inte kör helt enkelt.
Vad jag vill ha och vad jag kan få för hojen är nog tyvärr två vitt skilda saker... :mad: Vågar inte ens säga vad jag hoppas på..

Bilen är f.ö. också till salu.

Tänkte mest om du var tvungen att sälja den p.g.a. boende o.s.v. under resan. Men som sagt, vad hade du tänkt begära för den? Jag vet ju att den går perfa :tummenupp så har jag råd är jag intresserad

Edit: stavfel

Jag känner ingen som åker runt o latar sig lika mycket som Benjamin!!!

Hoppas suget kommer tillbaka när du kommer hem, OM du kommer hem...

:)

Jag sticker oxå till Asien (3:e året i rad) i december och blir borta i korta 1 - 1,5 månad. På vilken bar i Asien kommer du vara runt jul/nyår? :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT