Nu är det "snart" kört

3260 ljusår bort... jo vilken panik man får haha

alltså kommer det hinna gå 3260 år innan vi ens kan se skiten, sen hur lång tid det tar för materian att ta sig hit!? knappt jag orkar chansa på hur många miljoner år det kommer ta.

3260 ljusår bort... jo vilken panik man får haha

alltså kommer det hinna gå 3260 år innan vi ens kan se skiten, sen hur lång tid det tar för materian att ta sig hit!? knappt jag orkar chansa på hur många miljoner år det kommer ta.

Inte materian som är problemet som jag förstog det utan att strålning av något slag bränner bort ozonlagret. Så i samma stund som vi kan se det så är det för sent...

Men vi har nog andra hot som är betydligt mer reella.

Å fan, var det så pass länge kvar, jag som tog en massa SMS lån och köpte alla leksaker jag ville ha innan det var för sent...

Dags att avbeställa Enzo'n då, men MV-agustan behåller jag tills kronofogden tar den av mig.

Hehe, inte nog med att det tar ett par tusen år från det att det smäller tills vi över huvud taget kan påverkas av smällen, det är ganska lång tid kvar tills det smäller över huvud taget...:D

Men bäst att ta på sig foliehatten för säkerhets skull:foliehatt

"den spås explodera med en kraft av 20 miljarder miljarders miljarders megaton TNT"

*pang!*

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...