Nu är det slut...

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Totalt hjärnsläpp i en annars jättevälkänd kurva och så låg man på åkern i 110. Istället för att lägga ner mer som jag ville i mitten av kurvan så reste sig hojen igen vilket resulterade i en wannabeenduro-tur. Jag slog i vänster axel och höger häl lite men annars mest psykiskt omskakad, varje jävla öre jag tjänat denna sommar står i delar i släpet på gatan...
Alla kåpor utom sidopaneler och underkåpa har sprickor eller är numera välventilerade , vänster styrhalva och kopplingshandtaget är av och vänster fotpinne är böjd. Toppkåpan består av en undre del och 200 övre delar, dock så klarade sig kåpglaset av nån jävla anledning...

Så, en Mille-fighter eller en renovering till nästa säsong. Kul... Nåt att göra i vinter i alla fall... :)

Nu behöver du inte fundera på att ge bort julklappar elr tänka på att sitta sysslolös..

En touno nästa..,

imaster skrev:
Totalt hjärnsläpp i en annars jättevälkänd kurva och så låg man på åkern i 110. Istället för att lägga ner mer som jag ville i mitten av kurvan så reste sig hojen igen vilket resulterade i en wannabeenduro-tur. Jag slog i vänster axel och höger häl lite men annars mest psykiskt omskakad, varje jävla öre jag tjänat denna sommar står i delar i släpet på gatan...
Alla kåpor utom sidopaneler och underkåpa har sprickor eller är numera välventilerade , vänster styrhalva och kopplingshandtaget är av och vänster fotpinne är böjd. Toppkåpan består av en undre del och 200 övre delar, dock så klarade sig kåpglaset av nån jävla anledning...

Så, en Mille-fighter eller en renovering till nästa säsong. Kul... Nåt att göra i vinter i alla fall... :)
hehe...otäckt positiv inställning! Kör Hårt!!! :banana

Skönt att du klarade dig så väl som du gjorde....hojar finns det gott om :tummenupp

Mojjje skrev:
hehe...otäckt positiv inställning! Kör Hårt!!! :banana
Ja fy fan ;) du får lov att må skit i nga dagar innan humöret bli bättre ;)

kul att du klarade dig bra iaf kunde ha varit värre, inte helt fel att göra det på sen säsongen ihlr. :tummenupp

/Regards Cel

CeltaniC skrev:
Ja fy fan ;) du får lov att må skit i nga dagar innan humöret bli bättre ;)

kul att du klarade dig bra iaf kunde ha varit värre, inte helt fel att göra det på sen säsongen ihlr. :tummenupp

/Regards Cel

Det kallas shock!! Snart kommer han gå lös på grannens brevlåda med ett järnrör..... :rolleyes:

Nej det va skönt att du klarade dig bra tråkigt med hojen bara..

Last edited:
Mögel skrev:
Det kallas shock!! Snart kommer han gå lös på grannens brevlåda med ett järnrör..... :rolleyes:

Nej det va skönt att du klarade dig bra tråkigt med hojen bara..

Jaa, det enda jag känner egentligen är tomhet, allt kändes så jävla fel när jag åkte så jag fattar inte att jag inte stannade hemma. Dock så tog jag det ju ganska lugnt då istället men det hjälper ju inte. Men det är bättre att försöka tänka positivt. Kanske kan det bli nåt bättre av det hela i slutändan..? Man kan ju hoppas...

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back