Nu är det premiär!!

Lill-Sunken

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2010
Hoj
KTM 690 smc r - 12
Idag blir det första rundan för i år. är sjukt taggad. kanske ser nån mer som är ute idag (borde ju göra det med tanke på vädret)

Jag var ut och provade i lördags :D
Det var underbart...

Tat lugnt p.g.a. allt grus bara. :)

Härligt mä värme på ingång, ny olja å filter imorron sedan blir det åka av på fredag!

Är bara tvungen att lägga upp dagens bilder. Höjdpunkten på utflykten =) Tog ett stopp på Bilmuseet i Ullared. Där blev man bjuden på fika, hur underbart är inte det ? Så här lyxigt hade iaf jag det :D

iphonebilder008.jpg

iphonebilder010.jpg

Ni är galna.
Då jag inte har råd att köpa skinnställ åker jag alltid i jeans och oftast i T-shirt. Det är aldeles för kallt att åka nu. Måste bli minst 15 grader varmt !

Ni är galna.
Då jag inte har råd att köpa skinnställ åker jag alltid i jeans och oftast i T-shirt. Det är aldeles för kallt att åka nu. Måste bli minst 15 grader varmt !

Körde i allvädersställ (gore-tex). Frös inte en sekund =) Inte ens om fingrarna även fast jag körde i skinnhandskar :D Det var helt enkelt första sköna dagen att köra hoj :D

Ni är galna.

Lyckos dig, jag har inte ens råd med jeans. Jag får köra med benen inlindade i presentsnöre från i julas.

Premiärtur för mig också idag. :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...