Det är fruktansvärt att behöva genomlida något sådant men som sagt, det blir bättre med tiden. Försök att sysselsätta dig med annat så du inte har tid att tänka på henne. Bevisa för dig själv att du kan ha det bra utan henne och passa på att göra sånt du tycker om. Det är visserligen en klen tröst till en början men det är iaf bättre än att sitta hemma och tänka.
Jaja, oavsett vad man skriver eller försöker tipsa om så hjälper det inte dig ett dugg. När min hoj är färdig och jag är frisk så ska vi ut och köra bort lite känslor, okej? Att avreagera sig med hjälp av hojen, träna eller lyssna på alldeles för hög musik är det som hjälper för mig. Hoppas att du också har en del knep som du kan utnyttja.
Jaja, oavsett vad man skriver eller försöker tipsa om så hjälper det inte dig ett dugg. När min hoj är färdig och jag är frisk så ska vi ut och köra bort lite känslor, okej? Att avreagera sig med hjälp av hojen, träna eller lyssna på alldeles för hög musik är det som hjälper för mig. Hoppas att du också har en del knep som du kan utnyttja.