Nu är det mitt hjärta..

Det är fruktansvärt att behöva genomlida något sådant men som sagt, det blir bättre med tiden. Försök att sysselsätta dig med annat så du inte har tid att tänka på henne. Bevisa för dig själv att du kan ha det bra utan henne och passa på att göra sånt du tycker om. Det är visserligen en klen tröst till en början men det är iaf bättre än att sitta hemma och tänka.

Jaja, oavsett vad man skriver eller försöker tipsa om så hjälper det inte dig ett dugg. När min hoj är färdig och jag är frisk så ska vi ut och köra bort lite känslor, okej? Att avreagera sig med hjälp av hojen, träna eller lyssna på alldeles för hög musik är det som hjälper för mig. Hoppas att du också har en del knep som du kan utnyttja.

Svanen skrev:
2141737 Nu är det min tur..

Jag fattar ingenting, 2år...
Mitt hjärta är i 2000delar!

Hon kände inte samma sak längre, jag fattar det inte. Jag fattar ingenting..
Vad ska jag göra?
Det här är tungt, ögonen ser ut som röda äpplen och jag ska träffa henne imorgon för att tala igenom.
Vad ska jag säga? Jag kommer inte få ut ett knyst, även fast det är den människa som jag känner bäst i hela världen.

Jag fattar inte hur jag ska klara det här.. Tårarna sprutar..

Jävligt ynkligt det här, men vad fan ska jag göra?

Vad ska jag säga till henne?

Jag klarar inte av att tänka själv..

stackarn, hur mycket sålde du henne för? :rofl

Kia skrev:
2141896

Ingen människa som sårar dig är värd att gråta över...
och den som ändå är värd att gråta över, skulle aldrig såra dig så du skulle behöva gråta...

Jag vill inte vara sån men hänger du mycket på lunarstorm ? För den där meningen var fan inpackad i rosa gladpack.

lorkan skrev:
2216153 Jag vill inte vara sån men hänger du mycket på lunarstorm ? För den där meningen var fan inpackad i rosa gladpack.
:hihi :död

lorkan skrev:
2216153 Jag vill inte vara sån men hänger du mycket på lunarstorm ? För den där meningen var fan inpackad i rosa gladpack.
Äh, give her a break, det är tjejsnack och om du läser det så stämmer det faktiskt.

bad santa skrev:
2218206 snacka för dig själv :( här sitter man o mår piss :(

Men du, nog för att jag också är tjej, men det är faktiskt väldigt sant.

Nån som verkligen bryr sig om en och inser ens värde får en inte att må så fruktansvärt dåligt.

Man kan av misstag såra någon man älskar, men jag tror du förstår andemeningen i hennes mening..

Du hittar garanterat någon som uppskattar dig mera, låt det ta lite tid bara!

*tröstkramar från Linn*

lorkan skrev:

Klart att jag har en profil på lunar.... Halva släkten har ju det... Vi hjälps åt att hålla kollen på barnen i familjen... :tummenupp Såå det är klart man går inte där och håller kollen på Gudsonen... *ler*
Men meningen var faktiskt inte tagen därifrån... Fick höra den av en väninna när livet bjöd på lite motgångar.. Svårt att förklara innebörden för nån som inte vill förstå... Men återkom när du fått lite mer erfarenheter i bagaget så ska du se att du också förstår vad det betyder... :pannkyss

lorkan skrev:
2218144 Är du också chey då eftersom du fattar ? :7peta

Ordspråket gör sig mycket bättre på engelska, men jag översatte det för att alla lågutbildade också skulle få en chans att få några fina ord på vägen... ;)

Kia skrev:
2219173 Klart att jag har en profil på lunar.... Halva släkten har ju det... Vi hjälps åt att hålla kollen på barnen i familjen... :tummenupp Såå det är klart man går inte där och håller kollen på Gudsonen... *ler*
Men meningen var faktiskt inte tagen därifrån... Fick höra den av en väninna när livet bjöd på lite motgångar.. Svårt att förklara innebörden för nån som inte vill förstå... Men återkom när du fått lite mer erfarenheter i bagaget så ska du se att du också förstår vad det betyder... :pannkyss

Ordspråket gör sig mycket bättre på engelska, men jag översatte det för att alla lågutbildade också skulle få en chans att få några fina ord på vägen... ;)
Du vet väl inte vad han varit med om? Sällan du skriver dessa "det har varit så himla synd om mig"-inläggen och sedan menar på att den du citerar inte varit med om något.

HanneZ skrev:
2219182 Du vet väl inte vad han varit med om? Sällan du skriver dessa "det har varit så himla synd om mig"-inläggen och sedan menar på att den du citerar inte varit med om något.

Inte ett dugg synd om mig alls... Jag har ett jättebra liv som jag trivs med just nu.... Det jag har varit med om har format mig till den jag är så jag tycker inte alls synd om mig själv för att jag varit med om en del...
Vissa inlägg i trådar tyder på att personen bakom inlägget inte varit med om allt för mycket... Men visst man kan ju ha varit med om mycket men ändå inte tagit lärdom av det och då är det ju bara för tragiskt...
Det är ju inte heller direkt sällan du känner ett behov av att kommentera mina inlägg men jag tar gärna kritiken.. Kanske dags att hitta något eget att skriva istället för att kommentera andras råd... Jag vet inte... :pannkyss

Kia skrev:
2219196 ...
Det är ju inte heller direkt sällan du känner ett behov av att kommentera mina inlägg men jag tar gärna kritiken.. Kanske dags att hitta något eget att skriva istället för att kommentera andras råd... Jag vet inte... :pannkyss

Jo det är för jag i nästan 100 % av fallen tycker tvärt emot dig.

Bara för lorkan tyckte det du skrev var av högsta lunarklass betyder väl inte det att han inte tagit lärdom av sina misstag etc?

HanneZ skrev:
2219201 Jo det är för jag i nästan 100 % av fallen tycker tvärt emot dig.

Bara för lorkan tyckte det du skrev var av högsta lunarklass betyder väl inte det att han inte tagit lärdom av sina misstag etc?

Å jag tycker att det är helt okej att du gör det... :tummenupp Bevisar ju att det finns lite eget tänkande iaf...
Men ibland, inte särskilt ofta men ibland, lever jag efter teorin "har man inget snällt att säga, behöver man inte säga nåt alls." Så jag har inte hittat nån särskild person att kommentera allt den skriver...än. ;) Även om man inte håller med alla härinne..

Skrev inte att just han inte tagit lärdom... Skrev att om det var så att man varit med om mycket och inte tagit lärdom av det då är det bara för tragiskt... ingen nämnd ingen glömd.. Rent allmänt bara...

Svanen skrev:
2141737 Tårarna sprutar..

Jävligt ynkligt det här, men vad fan ska jag göra?

Vad ska jag säga till henne?
Så här är det (förmodligen)!

Varje gång du tänker på din stora kärlek får du klumpar i halsen och ögonen tåras.
Försök att säga upp allt som har med henne att göra. Be henne sluta ringa. Lämna tillbaka alla hennes saker och se till att få tag i alla dina.
Detta för att slippa bli påmind om henne. Anledning till att du inte vill att hon ska ringa är för din skull. För att du ska kunna slappna av. Du förväntar dig inga samtal eller sms och då slipper du tänka på det.
Du kan berätta för henne att du helt enkelt inte orkar höra av henne. Det får hon bara finna sig i.

Ta kontakt med dina polare. Det är NU som man verkligen har nytta av dom. Se till att hitta på massa saker. Fika, träna, bio, slåss ja va fan som helst. Sitt bara inte hemma och deppa. Då kommer du jobba ner dig som helvete.

För att ytterligare gå vidare, om nån vecka eller två, ska du ragga och få dig ett ligg. Brukar hjälpa många killar att visa för sig själva att dom visst kan få mus. Ring nåt gammalt ligg, kk eller gå på krogen utan att vara snörfull :fyllisar

Min stora kärlek tog det ung. tre år att komma över. Hoppas det går fortare för dig!

Lycka till!

Kan inte mer än att hålla med Mark :)
Ut och försök ha kul! :fyllisar :tuttar

Mark skrev:
2219324 Så här är det (förmodligen)!

Varje gång du tänker på din stora kärlek får du klumpar i halsen och ögonen tåras.
Försök att säga upp allt som har med henne att göra. Be henne sluta ringa. Lämna tillbaka alla hennes saker och se till att få tag i alla dina.
Detta för att slippa bli påmind om henne. Anledning till att du inte vill att hon ska ringa är för din skull. För att du ska kunna slappna av. Du förväntar dig inga samtal eller sms och då slipper du tänka på det.
Du kan berätta för henne att du helt enkelt inte orkar höra av henne. Det får hon bara finna sig i.

Ta kontakt med dina polare. Det är NU som man verkligen har nytta av dom. Se till att hitta på massa saker. Fika, träna, bio, slåss ja va fan som helst. Sitt bara inte hemma och deppa. Då kommer du jobba ner dig som helvete.

För att ytterligare gå vidare, om nån vecka eller två, ska du ragga och få dig ett ligg. Brukar hjälpa många killar att visa för sig själva att dom visst kan få mus. Ring nåt gammalt ligg, kk eller gå på krogen utan att vara snörfull :fyllisar

Min stora kärlek tog det ung. tre år att komma över. Hoppas det går fortare för dig!

Lycka till!

Kia skrev:
2219173 Klart att jag har en profil på lunar.... Halva släkten har ju det... Vi hjälps åt att hålla kollen på barnen i familjen... :tummenupp Såå det är klart man går inte där och håller kollen på Gudsonen... *ler*

Jag förstår mycket väl vad det betyder (tetades lite med Oddjobb), och som Hannez påpekade så är mycket lustigt att du vet vad jag har varit med om eftersom du själv tydligen har mycket mer erfarenhet.
För det andra tror jag nog att även de "lågutbildade" hade förstått om du hade skrivit på engelska och vad har fröken Fin själv för utbildning då ?
:)

lorkan skrev:
2219986 Jag förstår mycket väl vad det betyder (tetades lite med Oddjobb), och som Hannez påpekade så är mycket lustigt att du vet vad jag har varit med om eftersom du själv tydligen har mycket mer erfarenhet.
För det andra tror jag nog att även de "lågutbildade" hade förstått om du hade skrivit på engelska och vad har fröken Fin själv för utbildning då ?
:)

Vet inte var i mina inlägg ni läser att jag vet vad du varit med om??? Innebörden i det jag skrev var att om man nu inte förstår poängen med ordspråket jag skrev, kan det hänga ihop med att man inte har erfarenheter om det?? Vad vet jag? Men jag har inte påstått att du har varit med om mycket eller ingenting.. Men jag har svårt för att tro på att nån som varit med om mycket i sitt liv inte skulle förstå ordspråket jag skrev.

Precis som du gjorde så retades jag lite, med de som tog åt sig.... ;)
Vad jag har för utbildning... Jaaa är varken nån fin fröken eller har nån fin utbildning. Utbildad ekonom inriktning mot det egna företagandet, väktarutbildning, ordningsvaktsutb, skyddsvaktsutb och vapenutb. :)

mr_majzoo skrev:
2143738 usch då! Lider med dig, håller precis på att gå igenom samma sak, efter 7.5år så var det bara slut.. :confused:
Nu har det gått ett par månader, huset är sålt och jag håller så sakteliga på att komma iordning i min nya lya. Även om det fortfarande suger fett, så är det som alla säger att det faktiskt blir bättre igen. Häng med kompisarna, åk massa hoj! Själv skaffade jag en ny kvinna :tuttar , hon heter MT03 :banana
Och henne skall jag ha mkt roligt med i sommar!!
Och att fördriva några timmar härinne på sporthoj, det gör susen :tummenupp

Genomled samma sak för styvt ett år sen. 9år åt helvete. Anledning? Hennes känslor hade tagit slut och det fanns inget mer. Allt kom som en kalldusch då vi hade planerat bröllop m.m. :död
Det finns inte mycket att göra som lindrar utan tiden får ha sin gång. Det ÄR kämpigt men det är bra att ta en singeltid och förverkliga sina drömmar, vara fri, få känna att man klarar sig själv och sin tillvaro.
Ett tips är att INTE "hänga" som ett släptåg på henne, INTE "rota" i hennes liv utan lev ditt eget och var glad för din hobby, dina kompisar (dom finns som stöd när du behöver det, tro mig).
Har ni ungar så för helvete, vad du än gör snacka ALDRIG skit om ditt X inför barnen! Hugg henne om du märker att HON gör det om dig.

Vad gäller :tuttar så brukar tjejen du träffar direkt inpå, OFTAST vara en tröstsak och det ger i regel inte mer än bara sex.

Jag har särbo nu istället och det är en som ALDRIG säjer emot mer. Hon älskar att gränslas, ryter när jag vill att hon ska ryta, ylar när man tar henne lite hårdare gillar att ligga ner med mig....

Hon heter...Suzuki!

Sköt om dig och ta det lugnt. Kör gärna INTE hoj när du är förtvivlad i detta helvete nu. Det slutar bara på ett sätt och Darwin tar över.

:pannkyss
(Annars så finns vi på SH som stöd) :)

Mark skrev:
2219324 Så här är det (förmodligen)!

Lycka till!

Kan BARA instämma!! :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!