Nu är det mitt hjärta..

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Nu är det min tur..

Jag fattar ingenting, 2år...
Mitt hjärta är i 2000delar!

Hon kände inte samma sak längre, jag fattar det inte. Jag fattar ingenting..
Vad ska jag göra?
Det här är tungt, ögonen ser ut som röda äpplen och jag ska träffa henne imorgon för att tala igenom.
Vad ska jag säga? Jag kommer inte få ut ett knyst, även fast det är den människa som jag känner bäst i hela världen.

Jag fattar inte hur jag ska klara det här.. Tårarna sprutar..

Jävligt ynkligt det här, men vad fan ska jag göra?

Vad ska jag säga till henne?

Jag klarar inte av att tänka själv..

Svanen skrev:
2141737 Nu är det min tur..

Jag fattar ingenting, 2år...
Mitt hjärta är i 2000delar!

Hon kände inte samma sak längre, jag fattar det inte. Jag fattar ingenting..
Vad ska jag göra?
Det här är tungt, ögonen ser ut som röda äpplen och jag ska träffa henne imorgon för att tala igenom.
Vad ska jag säga? Jag kommer inte få ut ett knyst, även fast det är den människa som jag känner bäst i hela världen.

Jag fattar inte hur jag ska klara det här.. Tårarna sprutar..

Jävligt ynkligt det här, men vad fan ska jag göra?

Vad ska jag säga till henne?

Jag klarar inte av att tänka själv..

Säg som du känner (alltid)..och lyssna och ta det lugnt..allt fixar sig tillslut..kanske till det bättre? :pannkyss Kram

Nursey skrev:
2141738 Säg som du känner (alltid)..och lyssna och ta det lugnt..allt fixar sig tillslut..kanske till det bättre? :pannkyss Kram

Det kan nog inte bli bättre än det var.. Jag fattar inte vart jag ska ta vägen, ska jag gömma mig och vänta på bättre tider?
Hänga mig i garderoben?
Sova tills mina tårar är slut?

Svanen skrev:
2141741 Det kan nog inte bli bättre än det var.. Jag fattar inte vart jag ska ta vägen, ska jag gömma mig och vänta på bättre tider?
Hänga mig i garderoben?
Sova tills mina tårar är slut?

Du skall inget göra när du mår som du gör nu.
Hon kunde sagt det till dig när det fanns chans att prata så du slapp detta att må dåligt över natten...nätter är det värsta som finns då man har ett brustet hjärta..men jag vet inte hur detta hände så det kanske inte gick att göra på annat sätt.

Vad jag menar är, försök att sova (jag vet att det är svårt) så tar du det som kommer i morgon då. Du kan ändå inget göra åt situationen nu hur mycket du än oroar dig. Jag har varit där du är nu och VET att det suger så hårt och det är som något man inte kan stänga av..men du måste försöka.
Försök sova, försök äta lite frulle imorrn (kommer vara svårt men det kommer hjälpa dig må bättre), prata med henne och se vad hon säger :pannkyss och ta inte ut det hela i förskott.Kram

Känner med dig....
Sånt här är aldrig kul...

Själv varit där för inte alls så längesen...
Sårad av den människa man älskar... Det gör ont, så fruktansvärt ont.
Ta en dag i taget...

Ingen människa som sårar dig är värd att gråta över...
och den som ändå är värd att gråta över, skulle aldrig såra dig så du skulle behöva gråta...

Tack för stödet..
Jag trodde att jag hade repat mig lite imorse, då ringde hon :näsblod

Jag ska dit sen, då får jag se. Blir nog inte lätt, har inte sovit på hela natten heller..

Tack åter igen.

Lider med dig Grabben!
Jag blev dumpad efter 5 år med ett: "Det är nåt som är fel, jag måste flytta"
:confused: :confused: :confused: Lagom virrig efter det! Säskilt som vi hade talat om barn och hus bara månader tidigare!!!
Vet att det känns jävligt att vara i den sitsen å att det är som om smärtan aldrig ska ta slut! Det gör den, jag lovar! Det blir varken lätt eller särskilt skoj men: "Tiden läker alla sår" (ursäkta klyschan)! Stå på dig å låt dig inte bli överkörd!
Kom ihåg att DU inte kan göra nåt i den här situationen, det är upp till flickan.
Jag gissar att hon vet precis vad du känner så ligg bara lågt och se vad som händer! Var bara dig själv!

Lycka till!!!! :tummenupp

Egentligen kan man inte ge nåt råd, för INGENTING man gör hjälper..! :(

Säg bara till henne hur du känner, låt henne sen va. Dina chanser minskar ju drastiskt om du är "efterhängsen" och för "på"..

Blir det sen inte bra mellan er finns det inget du kan göra för att det ska kännas bättre, du kan bara låta tiden gå och (försöka) att inte tänka på henne för mycket.. Vet att det är ungefär omöjligt, men du får försöka... :(

Lider verkligen med dig! :pannkyss

Det suger verkligen när man blir ordentligt sårad. Det är inte lätt när man varken kan äta, sova eller fungera normalt men det som jag tänkte var att det MÅSTE gå över någon gång. Även om det tar lång tid så kommer det gå över. Jag mådde inte bättre för det men jag visste/trodde att jag skulle göra det så småning om. Men under tiden gör det jävligt ont... :pannkyss

Svanen skrev:
2141997 Tack för stödet..
Jag trodde att jag hade repat mig lite imorse, då ringde hon :näsblod

Jag ska dit sen, då får jag se. Blir nog inte lätt, har inte sovit på hela natten heller..

Tack åter igen.
Hur gick det? :pannkyss

Janet skrev:
2142359 Hur gick det? :pannkyss

Det gick sådär..

Vi grät och hade oss och hon förklarade att hon inte kände samma känsla (klysha...). På något sett så blev jag lite gladare, vi pratade ut och så.

Men nu, nu mår jag skit igen. Jag kan inte fatta det.

Är dock lite mer klar i huvudet en inatt/morse.

Jag ringde henne alldeles nyss och frågade om vi inte kunde försöka igen om någon vecka och se om det funkade bättre då.

Fast då är risken jävligt stor att jag blir precis lika sårad igen. Men det kan vara värt det.

Jävla skit.

Svanen skrev:
2142835 Det gick sådär..

Vi grät och hade oss och hon förklarade att hon inte kände samma känsla (klysha...). På något sett så blev jag lite gladare, vi pratade ut och så.

Men nu, nu mår jag skit igen. Jag kan inte fatta det.

Är dock lite mer klar i huvudet en inatt/morse.

Jag ringde henne alldeles nyss och frågade om vi inte kunde försöka igen om någon vecka och se om det funkade bättre då.

Fast då är risken jävligt stor att jag blir precis lika sårad igen. Men det kan vara värt det.

Jävla skit.
Lider med dig. Men det ordnar sig alltid på ett eller annat set ska du se. Även om de inte känns så.

Okok hoppas inte för mycket, försök att ta en dag i taget och va mycket med dina vänner och familj. Hitta på saker även fast du bara vill lägga dig under täcket och inte kliva upp på ett eller två år.. Det löser sig det gör det alltid :pannkyss

Jag vet att stoltheten stryker på foten i början när det är slut. Man blir som en liten hundvalp som saknar närheten. Men helt seriöst så säg upp all kontakt med henne. Det brukar bli bäst så. Vill hon tillbaka så kommer hon kontakta dig - Vill hon inte så låter hon bli. Du har allt att vinna. Man läker sina egna sår bäst i ensamhet och med vänner. Inte svassandes efter nån brud som har sårat en. Nej du. Häng med polarna och spela mycket tvspel. Har hjälpt mig många gånger.
Och behöver du nån att prata med så finns alla underbara sporthojare här. Hoppas att allt går bra för dig. :tummenupp :pannkyss

Det suger att det är som det är såklart men jag säger som tigrro. Säg upp kontakten med henne helt. Gör du inte det kommer du antingen degraderas till bästa kompis som hon tror att hon kan ringa till när hon har problem (t.ex. med nån ny snubbe) eller så kommer hon tycka att du är efterhängsen. Har hon sagt att hon vill göra slut menar hon nog det innerst inne även om ett nytt försök kanske varar några månader till. Tyvärr.

Släpp och gå vidare. Du kommer må piss i några veckor men det blir bättre i längden. Garanterat.

usch då! Lider med dig, håller precis på att gå igenom samma sak, efter 7.5år så var det bara slut.. :confused:
Nu har det gått ett par månader, huset är sålt och jag håller så sakteliga på att komma iordning i min nya lya. Även om det fortfarande suger fett, så är det som alla säger att det faktiskt blir bättre igen. Häng med kompisarna, åk massa hoj! Själv skaffade jag en ny kvinna :tuttar , hon heter MT03 :banana
Och henne skall jag ha mkt roligt med i sommar!!
Och att fördriva några timmar härinne på sporthoj, det gör susen :tummenupp

Mr Baseman skrev:
2142027 Lider med dig Grabben!
Jag blev dumpad efter 5 år med ett: "Det är nåt som är fel, jag måste flytta"
:confused: :confused: :confused: Lagom virrig efter det! Säskilt som vi hade talat om barn och hus bara månader tidigare!!!
Vet att det känns jävligt att vara i den sitsen å att det är som om smärtan aldrig ska ta slut! Det gör den, jag lovar! Det blir varken lätt eller särskilt skoj men: "Tiden läker alla sår" (ursäkta klyschan)! Stå på dig å låt dig inte bli överkörd!
Kom ihåg att DU inte kan göra nåt i den här situationen, det är upp till flickan.
Jag gissar att hon vet precis vad du känner så ligg bara lågt och se vad som händer! Var bara dig själv!

Lycka till!!!! :tummenupp

Känner igen de hela med att snackar om massa framtid saker och allt...

tycker man få bara en fett lavet av det hela.....fan ingen ide att planera något med någon....

:huvet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...