Nu är det kört - Skaffa glasögon

Bräjking news!!1

Kollade på något stentufft avsnitt av CSI o så skulle en såndär likdoktor plocka ur en kula och pang så explodera hela skiten, i slutet av avsnittet fick han ett par nya brillor (som räddat synen på han vid smällen) och så klick klick klämde han ihop dem över snoken...

Det var alltså delbara brillor med båge baktill istället för senilsnöre, verkar ju hur smutt som helst, någon med erfarenhet av dessa? Ser bara fördelar om inställningsmöjligheterna är bra nog = slipper förlägga dem hela tiden som jag gör, slipper tappa dem och slipper att de glider ned över näsan så man måste räta till dem hela tiden.

Naturligtvis kan jag hitta produkterna på nätet söker någon som testat och har lite för/nackdelar eller så =)

Vafan var det som exploderade undrar jag?
Glasögonen skiten näsan liket eller kulan som han skulle plocka ut?

Jag kör brillor. Löjligt synfel, men har man en gång vant sig att se bra så är man fast.
Jag skulle aldrig överväga OP, dels så vet man inget idag om bieffekter och hela branschen verkar suspekt, precis som tutt klinikerna. Ingen tala om bieffekten eller vad som kan tänkas gå fel, utan man vill bara prångla ut operationer på ett halvseriöst sätt, som the phone house.

Jag väntar 10 år minst innan op. Brillor köps i intervall, ibland två par per år ibland ett par per 5år. Nu sitter jag med helt slut skalmar, repiga glas och planerar ny förvärv inom kort.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8