Nu är det f-n snart slut...

O.Larsson

SDK #4201
Gick med
16 Mar 2007
Hoj
Ducati 848
Helvete...Satan...

ord som kan beskriva känslan i fingertoppar och insida lår imorse då jag tog hojen till jobbet. Körde nästan under 30+ gränsen hela vägen och ändå var man som en ispinne när man kom fram. Verkar som om säsongen börjar lida mot sitt slut

:(

Jo, det var i svalaste laget. Handtagsvärme är helt fenomenalt såhär års:tummenupp

Jo, det var i svalaste laget. Handtagsvärme är helt fenomenalt såhär års:tummenupp

När jag körde bud på den gamla goda tiden medelst sur men underbar XT600 så var problemet att generatorn inte hade stöd för sådan lyx.
Efter en stunds handgrillande började stånkan hacka och man fick helt enkelt slå av värmaren så hon fick bedriva återhämtning.

Det var tider det.

När jag körde bud på den gamla goda tiden medelst sur men underbar XT600 så var problemet att generatorn inte hade stöd för sådan lyx.
Efter en stunds handgrillande började stånkan hacka och man fick helt enkelt slå av värmaren så hon fick bedriva återhämtning.

Det var tider det.

Min hoj har en generator på 720W, så jag skulle kunna köra en kaffebryggare och en hårtork på den samtidigt :)

hmm...handtagsvärmare e säkert skönt men det passar ju liksom inte på min 848 (tycker jag då...) så jag fortsätter att frysa istället :gnissla

Här kommer uttrycket "Vill man vara fin får man lida pin" väl till pass :D

Last edited:
hmm...handtagsvärmare e säkert skönt men det passar ju liksom inte på min 848 (tycker jag då...) så jag fortsätter att frysa istället :gnissla

Styrmuff på! 129 kr bara så kör du några veckor till!
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/Styrmuffar-universal/
82-176_l.jpg

Glöm inte tejpa kylarn så motorn kommer upp i värme också..

-1 grad i morse :mad: Och jag körde hem hojen från stugan i förrgår, då frös jag som en Somalier utflyttad till Alaska och då var det ändå +8 grader....

Enligt SMHI kommer snö på torsdag, tjoflöjt!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025