nu är det f*n i mig vår!!!!

Robban W skrev:
Dagen har bjudit på mycket nöje. Torr asfalt för sjysta nerlägg, blöt/isig/grusig väg för sjysta ställ o slajdningar o allt samlat i den kungliga huvudstaden som badat ett gyllen solsken.

Var det kanske du som gjorde mig glad?

På tal om glad, mitt flyg går 6.50...24 grader varmt, förhoppningsvis 5 dagar på hoj...

Det är as skönt på dagen men fortfarande -10 gr på natten, jag vill ha sommar NU!!! så jag kan spela golf

eh :va jag menar åka hoj :banana

Rymding skrev:
Ok. du kan inte. Det är ok, men jag tror inte att du inte kan lära dig. Åtminstone en del. Jämför vi oss med Lundin och CO så är vi alla dåliga, men vi kan lära oss en del. Om du inte ens vill vaxa får man intrycket att du inte vill lära dig. Jag retades lite för jag vet att du inte är dum. Förlåt,,, :rodnar

Du skulle bara veta hur det är när en kvinna är förkyld.
Ironin försvinner i takt med allt snor som bildas..
Jag kan tvätta och vaxa, men iochmed att pappa gett mig vårservice blev det automatiskt hans jobb. Capish? *host, snoooooooooorar*

Kram Rymding, jag är varken elak eller dum. Jag bara torkar mig innan jag skiter ibland. Kanske lät som en brud som inte vill göra något för att riskera att bryta naglarna.. :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Kram Rymding, jag är varken elak eller dum. Jag bara torkar mig innan jag skiter ibland. Kanske lät som en brud som inte vill göra något för att riskera att bryta naglarna.. :rolleyes:

Lite så ja. :) :krama

Fint väder; solsken o torrt på vägarna! Hämtar hojen på söndag, sen ska hon bytas olja, filter och stift på. Nya handskar och ett fogcity, nu e de vår!

Har nu sett en Broddway :Bugar vid två tillfällen som har farit runt och sopat upp gruset från gatan! Det är ett säkert vårtecken :banana

Gaaaaaaaah såg en svart/silver färgad KTM i Kärrtorp idag
GOD DAMN VAD JAG VILL KÖRA HOJ NU! Skulle lösa alla fittiga problem med skolhelevetet

Parkerade just DRZn pa uppfarten, oj, saknar bokstavar, solen sken himla vackert, minst 24 grader, imorn ska det faras runt pa Fuerteventura! Typ hela daaaaan!!!! :banana

Bara nu mitt orig avgas dyker upp på bussgods så ska det besiktas och sen ska det fanimej köras trots att det är svinkallt här på nätterna :D

Hoppas att nån vill sympatiåka med en trots att man inte har en sporthoj :D :D

Last edited:
betsy skrev:
Så länge ni inte gnider er mot den och gör snuskiga saker :fatta!
...finns ju inte så himla mycket att ta loss va :va Du kanske ska lägga lite energi på att pilla ihop ditt eget lilla vrak istället :7peta

Du har tydligen inte vart nere på ett tag va! :D :D :D

han hoj e RÄTT snygg nu! :banana

Min fredag

Här är en riktigt dålig bild på ett riktigt sjyst väder.

Bifogat

• Bild(16).jpg
    Bild(16).jpg
    10.9 KB · Visningar: 39
När bosses glass öppnar, DÅ är det vår! och när Smultronstället i Söderköping öppnar, då är det bannemej sommar! bara så ni vet! :kocko

Vår är det först när medeltemperaturen är över 0 grader en hel vecka.
:huvet

P-son skrev:
Du har tydligen inte vart nere på ett tag va! :D :D :D

han hoj e RÄTT snygg nu! :banana

F''n va du e pa mej hela tiden, sist jag var dar stod det ett smutsigt vrak och nat rott elande och sag ledsna ut... *nej, jag har inga prickar idag heller, men jag HAR 24 grader varmt*

puss pa dej! :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...