"FUBAR"
Måste lära mig bromsa på slangen..
Mavve skrev:2381421
Sjukt ful, håller med Swedie.
Fjäskis
Ang hojen så kan jag bara säga: RÅÅÅÅÅ!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mavve skrev:2381421
Sjukt ful, håller med Swedie.
SKV skrev:2381391Så de finns fler MÖP än jag![]()
FUBAR skrev:2381648Fjäskis![]()
![]()
Ang hojen så kan jag bara säga: RÅÅÅÅÅ!!!!![]()
Mavve skrev:2381967Nä fan, tänk så megagay att gasa runt med en hoj där det står Andersson på. Själv heter du kanske Lewin eller nåt.
Varför gör man så med en hoj när man vet att man inte har råd att ha kvar den?
Jag har själv låtit göra en sjukt massa skit med mina hojar, skillnaden blir väl att jag kommer ha kvar alla 4 alltid.
Den som ger mer än 100.000kr för hans krigsmaskin kan ju inte vara normal....
Mavve skrev:2381967Nä fan, tänk så megagay att gasa runt med en hoj där det står Andersson på. Själv heter du kanske Lewin eller nåt.
Varför gör man så med en hoj när man vet att man inte har råd att ha kvar den?
Jag har själv låtit göra en sjukt massa skit med mina hojar, skillnaden blir väl att jag kommer ha kvar alla 4 alltid.
Den som ger mer än 100.000kr för hans krigsmaskin kan ju inte vara normal....

Cervantes skrev:2382001Ang bygget kan jag bara säga :buga helt sjuk!! Måste dock fråga?? ingår det ändring av namnet eller?? antalet spekulanter lär ju minska om dom måste heta m.andersson
Ankan_84 skrev:2382010Hehe, Avundsjukan skriker ser jag... PINSAMT
Förövrigt snygg hoj![]()
![]()
Säkert bara lite dekaler som man pillar bort, annars får man väl sätta ett fett klistermärke över namnet.Mavve skrev:2381967Nä fan, tänk så megagay att gasa runt med en hoj där det står Andersson på. Själv heter du kanske Lewin eller nåt.
Varför gör man så med en hoj när man vet att man inte har råd att ha kvar den?
Jag har själv låtit göra en sjukt massa skit med mina hojar, skillnaden blir väl att jag kommer ha kvar alla 4 alltid.
Den som ger mer än 100.000kr för hans krigsmaskin kan ju inte vara normal....
SANTA skrev:2381289Skulle vara kul med lite kommentarer och hojen, Nu när den äntligen är klar så måste man sälja........ Taskig tajming eller något i den stilen!!
http://www.blocket.se/vi/9075524.htm?ca=20_s
Dalafalo skrev:2382063Skitsnygg, behåll den, det står ju ditt namn på underkåpan![]()
SANTA skrev:2381289Skulle vara kul med lite kommentarer och hojen, Nu när den äntligen är klar så måste man sälja........ Taskig tajming eller något i den stilen!!
http://www.blocket.se/vi/9075524.htm?ca=20_s

kanske man ska ta och göra om lumpen då?Mavve skrev:2381967Nä fan, tänk så megagay att gasa runt med en hoj där det står Andersson på. Själv heter du kanske Lewin eller nåt.
Varför gör man så med en hoj när man vet att man inte har råd att ha kvar den?
Jag har själv låtit göra en sjukt massa skit med mina hojar, skillnaden blir väl att jag kommer ha kvar alla 4 alltid.
Den som ger mer än 100.000kr för hans krigsmaskin kan ju inte vara normal....
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |