Nu är den jävla hösten här.....

nasholm6

Hooters Chicago ; )
Gick med
19 Jun 2004
Hoj
Retta
Fy fan va kallt det börjar bli på kvällarna, har varit kanon väder idag o jag har just satt på nytt backdäck. :rofl
När jag nu var ute o åkte ikväll när solen gått ned höll jag jävlarimig på frysa tasken av mig, när jag kom hem o kolla termometern var det inget många celcius . :eek:
Hoppas vädret blir bra ihelgen så min hinner göra några mil till på däcken innan snön lägger sig. :tomten

Hur är vädret i resten av detta kallaland o när har ni tänkt ställa av bågarna?

Last edited:
Här har varit 10 grader i en vecka, men det stör mig inte ett dugg så länge solen skiner :)

nasholm6 skrev:
Nu är den jävla hösten här.....

Afan.

Här i skåne har vi haft höst i 10 månader nu. Ett tag i våras (Juli) var det fint en vecka, sedan ångrade sig vädergudarna och såg till så det blev höst igen.

Nästa år ska jag ceremoniellt offra ett paket fårost på ett altare i skogen så vi (åtminståne i Skåne) kan få en fin sommar.

Fan, man borde skaffa sig ett paraply..

pilsner

Det blir ju inte direkt varmare,har redan haft nattfrost...

Men juni,juli var ju inte så varma dom heller så nu har man vant sig..

Det blev en lustig sommar. Sol och kalasvarmt i 1-2 veckor. Sen plötsligt var det höst igen. +5 på morgonen när man drar till jobbet, då är det inte roligt längre.

Här har det varit bra väder idag men det kom en skur vid femtiden men då var man hemma från sin 15mila tur :D lyckades få böter oxå för att "registreringsskylt ej väl synlig"=300:-

Även fast jag älskar både sommar och vinter så tycker jag att hösten är en härlig årstid.. Mysigt väder, frisk luft, färger och dofter.. ahhh! :)

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back