Nu är dansbands-lodisen ute och kör bil igen...

Hörru morsan, många har varit med om så mycket värre upplevelser än t. ex bil/ mc- krockar med dödlig utgång.... krig, svält, död, gas attacker.. OK! där har man rätt att vara lite skakad. Men för f-n, att se en människa vurpa,
med brutet nyckelben som följd- och åka in på taumatik- enheten, det är väl ändå att ta i.
VAD man än varit med om tidigare....

Precis det jag mena =)

"En kvinna som blev vittne till händelsen chockades svårt.
– Hon har varit med i olyckor tidigare och reagerade starkt, säger Lennart Bergsten."

Ja jäklar vilken empati ni visar då.

Ni vet inte vilken sorts olyckor hon varit med om tidigare eller varför hon reagerade så starkt nu :mad:

Ja jäklar vilken empati ni visar då.

Last edited:
Nej asså jag menar inte att vara taskig, men du måste ju hålla med om att olyckans omfattning inte var stor? och att det var lite märkligt att hon chockades så svårt? men som du säger vi kan inte veta vad hon varit med om förut så man ska inte dömma utan att veta.

Hennes son och man kanske var inblandad i en olycka på hoj mitt framför ögonen på henne och båda kanske dog, vem vet?

Hennes son och man kanske var inblandad i en olycka på hoj mitt framför ögonen på henne och båda kanske dog, vem vet?
Vem bryr sig? ska man oroa sig för allt i världen..... OCH jag vet att det är en fruktansvärd känsla att förlora någon, har förlorat 5 polare varav jag sett 2 dö! men som sagt vurpan= lämnar mycket att önska om man skall få eller inneha ett trauma!

eller så är jag ett själviskt as som inte tänker på nån annan...
förlåt om jag tycker detta var löjligt....

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025