Nu är botten nästan nådd...

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Lite nattjobb igen...

Satte på MPL:s aluminium svänghjul o vips så försvann det 1,52kg roterande massa :D

Monterade också ett par korta Pazzo Racing handtag som nog ska klara sig om jag gör en marksyning igen :gnissla

Även ett par Pazzo Racing gaffel justerare hittade sin plats på gaffelbenen:tungan
 

Bifogat

  • DSC00033_small.jpg
    DSC00033_small.jpg
    85.2 KB · Visningar: 85
  • DSC00077_small.jpg
    DSC00077_small.jpg
    59.7 KB · Visningar: 70
  • DSC00107_small1.jpg
    DSC00107_small1.jpg
    210.6 KB · Visningar: 78

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Lite nattjobb igen...

Satte på MPL:s aluminium svänghjul o vips så försvann det 1,52kg roterande massa :D

Monterade också ett par korta Pazzo Racing handtag som nog ska klara sig om jag gör en marksyning igen :gnissla

Även ett par Pazzo Racing gaffel justerare hittade sin plats på gaffelbenen:tungan

det går en massa rykten om att jag kanske kommer att fightas lite med dej några lopp i BOTT då hjälper inte en massa ful trimm
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
det går en massa rykten om att jag kanske kommer att fightas lite med dej några lopp i BOTT då hjälper inte en massa ful trimm

Nja.., det blir nog inte så mycket fight från min sida... Har bara kört 3 gånger sedan 070603, så jag behöver nog mysa runt ett tag på banan innan farten förhoppningsvis kommer tillbaka = jag behöver allt fultrim jag kan få :blah

Men det finns flera snabba killar i klassen som säkert gärna fightas med dig :D
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Nja.., det blir nog inte så mycket fight från min sida... Har bara kört 3 gånger sedan 070603, så jag behöver nog mysa runt ett tag på banan innan farten förhoppningsvis kommer tillbaka = jag behöver allt fultrim jag kan få :blah

Men det finns flera snabba killar i klassen som säkert gärna fightas med dig :D

jag körde bara hoj 3 ggr förra året och 07 blev det inte så mycket som jag ville heller kommer knappt ihåg hur man gör :brinnerup så vi ligger och slåss i BOtten på Bott du och jag isof

hör av mej till dej när jag kommer hem du ska få trycka lite dekaler samma som du gjorde till hondan sido dekalern men lite större den här gången
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
jag körde bara hoj 3 ggr förra året och 07 blev det inte så mycket som jag ville heller kommer knappt ihåg hur man gör :brinnerup så vi ligger och slåss i BOtten på Bott du och jag isof

hör av mej till dej när jag kommer hem du ska få trycka lite dekaler samma som du gjorde till hondan sido dekalern men lite större den här gången

Hehe, det är det som är så skönt..., att hur snabb eller långsam någon än är i klassen, så tillhör vi alla "botten" inom svensk roadracing :hihi

Hoppas dock det inte var av samma anledning som mig som du inte kört hoj på ett tag...

Hör av dig när det är dags för dekaler, jag tror nog jag har din design kvar i någon dator :)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Skillnaden är att Superlajtaren en gång i tiden var snabb som ett troll på bana, Gottis är liksom mig bara snabb i käften.

har inte sagt något annat den här året jag slår ur underläge :gnissla

hade vart skoj att ställa upp men enda racet jag kommer att va på landbacken är Falkenberg som det ser ut om den kalendern som är släppt håller sig rätt så frågan är om det är värt att lösa ut licensen iår :( men falkenberg kör jag åttor runt dej gamle man :arsele
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA

Bifogat

  • DSC00122_small.jpg
    DSC00122_small.jpg
    227.6 KB · Visningar: 78

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
har inte sagt något annat den här året jag slår ur underläge :gnissla

hade vart skoj att ställa upp men enda racet jag kommer att va på landbacken är Falkenberg som det ser ut om den kalendern som är släppt håller sig rätt så frågan är om det är värt att lösa ut licensen iår :( men falkenberg kör jag åttor runt dej gamle man :arsele
Åkej vad är din bästa tid på Falken fjunis :tungan
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Annars passar sloganen "Min ekonomi ligger i BoTT:en" ganska bra :(

Hehe, det är det som är så skönt..., att hur snabb eller långsam någon än är i klassen, så tillhör vi alla "botten" inom svensk roadracing :hihi

Hoppas dock det inte var av samma anledning som mig som du inte kört hoj på ett tag...

Hör av dig när det är dags för dekaler, jag tror nog jag har din design kvar i någon dator :)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top