Nu är Åsa på väg till Anderstorp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag hjälpte till att lasta in hela tivolit i släpet, f-n va mycket grejer man ska ha med sig, hade jag vetat detta så hade jag aldrig börjat med RR, nej tacka vet jag att dra på sig stället och ut och köra :rolleyes:
 
För böveln, Åsa kan ju inte ha läst tids-schemat. Vi kör ju sent imorgon.
 
Snabbe_jag skrev:
Hon ko till Löddeköpinge och där fick hon vända för hon hade glömt skinnstället :confused:

Nu förstår du varför hon körde så tidigt :hej

Lär man sig inte efter en gång?!
 
Snabbe_jag skrev:
Fick ett mess där han skrev att hon gjort en Åsa.

Tänkte att nu har hon kört av vägen :skrämd men det var ju att hon glömt skinnstället

"gjort en Åsa"?

Är inte det när man torpederar någon lyckligt ovetande och fullkomligt oskyldig medtrafikant?











He he, sorry Åsa, kunde inte låta bli att smascha på den Lobben!! Du får skylla på Snabbe som la upp den! :D
 
XENOMORF skrev:
"gjort en Åsa"?

Är inte det när man torpederar någon lyckligt ovetande och fullkomligt oskyldig medtrafikant?











He he, sorry Åsa, kunde inte låta bli att smascha på den Lobben!! Du får skylla på Snabbe som la upp den! :D
:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top