Japp! Nu känns det som om jag är en "helyllemedlem". Har nämligen som er andra svindyr försäkringspremie och massa kåpor. Xren stod på verkstad 3 veckor av 5 som jag ägde den så den såldes tillbaka till firman. Fick se en annons på en skrapad gsxr 750 -96. Blev kär direkt så i lördags tog jag tåget ner till Göteborg, skaffade mig en ny livskamrat och tourade hem. Har kört ca 80 mil sen i lördags kväll.
Visst, den är lite skrapad men det skiiiiter jag i för den går så gött. Har inte fixat någon strypning än, ingen höjdare kanske men den är så otroligt rolig att köra ändå kan jag tänka mig. Bara man tänker svänga så svänger den. Fattar inte hur jag kunde skaffa mig en Xr när det finns såna här maskiner. (sa samma sak om xren när jag köpte den dock
).
Aja, nu ska kärleken tvättas. Sen ut på lite småvägar.
Och ja, jag tar det lugnt.
Visst, den är lite skrapad men det skiiiiter jag i för den går så gött. Har inte fixat någon strypning än, ingen höjdare kanske men den är så otroligt rolig att köra ändå kan jag tänka mig. Bara man tänker svänga så svänger den. Fattar inte hur jag kunde skaffa mig en Xr när det finns såna här maskiner. (sa samma sak om xren när jag köpte den dock
Aja, nu ska kärleken tvättas. Sen ut på lite småvägar.
Och ja, jag tar det lugnt.