Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
0nicke0 skrev:Yes har precis köpt en Honda NSR 00... den borde komma den närmaste veckanHar någon anna här på forumet en NSR 00? Vore kul om någon som har en skriver lite fakta om den
![]()
Ha det bara alla / Nicklas
EazyD skrev:Köpte du från killen som mass importerar 125or från Tyskland, han bor i Örebro tror jag och hade flera hojar över flera ställen i sverige, aprilian fanns i Göteborg.
Har tänkt köpa en Aprilia RS 125 98 av han, men den var inte sevensk registrerad och farsan vägrade då han trodde att det var något skumt med det, även fast det kanske inte var det.
0nicke0 skrev:Har inegn anning om vart han bor, min polares far har snackat med han. Vi köpte Aprilia rs Tetsuya och Nsr.. men han skulle registrera och besiktiga dom innan han sålde dom vidare till oss![]()
Mr.Dna skrev:Inga som helst problem att registrera en import mc så länge den är något så när okej. Strypningar och sånt är skit samma. Dem kollar aldrig det.
Jag har själv en nsr -99 (importerad av mig själv), vad är det för fakta du vill ha?? En stor del finns redan som sticky längst upp i denna forumdelen.![]()
EazyD skrev:Köpte du från killen som mass importerar 125or från Tyskland, han bor i Örebro tror jag och hade flera hojar över flera ställen i sverige, aprilian fanns i Göteborg.
Har tänkt köpa en Aprilia RS 125 98 av han, men den var inte sevensk registrerad och farsan vägrade då han trodde att det var något skumt med det, även fast det kanske inte var det.
0nicke0 skrev:Yes har precis köpt en Honda NSR 00... den borde komma den närmaste veckanHar någon anna här på forumet en NSR 00? Vore kul om någon som har en skriver lite fakta om den
![]()
MRX_Martin skrev:Grattis till ett bra köp får man väll säga då!![]()
![]()
![]()
Nu finns det en 99, en 00, o en 01... (är jag störts, bäst och vackrast tro??![]()
) Hursomhelst, Är helnöjd med mitt köp, hoppas du är/blir det med!
![]()
Är din ostrypt? hur isf? Eller vet du hur den är strypt?
MRX_Martin skrev:Grattis till ett bra köp får man väll säga då!![]()
![]()
![]()
Nu finns det en 99, en 00, o en 01... (är jag störts, bäst och vackrast tro??![]()
) Hursomhelst, Är helnöjd med mitt köp, hoppas du är/blir det med!
![]()
Är din ostrypt? hur isf? Eller vet du hur den är strypt?
martini skrev:Jo NSR är strypta i CDi boxen.. Har hört att de ska vara väldigt lätt att ta bort strypningen. Jag vet dock tyvärr inte hur nån annan?
MaXiZZ skrev:Ja grattis Nicklas !jag e då den som köpte Aprilia RS125 av honom =)..föresten..dom är ju just no obesiktade..men det som är bra att om dom nu inte skulle gå igenom så har vi en garanti på att dom fixar det så vi får du färdiga o körklara!
![]()
![]()
martini skrev:Jo NSR är strypta i CDi boxen.. Har hört att de ska vara väldigt lätt att ta bort strypningen. Jag vet dock tyvärr inte hur nån annan?
![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla