Nostalgi eller snål ????

Tänk att det var sensation på den tiden, nu flabbar dom flesta. Men jag tycker det är kul med gamla grejer, kan det bero på att jag är gammal själv?
"Fan vad det lät:huvet " Men lite kul är det nog, för den funkar ju trots allt..

Hehe... Nuförtiden tror en del att de är duktiga på att slanga när de gasar upp sin moderna sporthoj på 3:an o det hjular ett par hundra meter. (Som det gör av bara farten)

Annat var det då, har ett par irlpolare här på SH... [editerat bort namn här heheh] De kunde dra upp dessa, i princip original, på 1:an o hjula tills det tog emot på 5:an typ. Det var grejer det. Hur länge som helst. Helt galet :yoparty

En är känd för det bl.a, och han är den enda jag vet som någonsin lyckats hjula in i väggen på en korvkiosk... :kryckor

Ja fy fan, det var tider det... :yoparty

Last edited:
Hehe... Nuförtiden tror en del att de är duktiga på att slanga när de gasar upp sin moderna sporthoj på 3:an o det hjular ett par hundra meter. (Som det gör av bara farten)

Annat var det då, har ett par irlpolare här på SH... [editerat bort namn här heheh] De kunde dra upp dessa, i princip original, på 1:an o hjula tills det tog emot på 5:an typ. Det var grejer det. Hur länge som helst. Helt galet :yoparty

En är känd för det bl.a, och han är den enda jag vet som någonsin lyckats hjula in i väggen på en korvkiosk... :kryckor

Ja fy fan, det var tider det... :yoparty

Hehe ja jag hade en lumpapolare som hade en sån här. Han körde från etten till fyran på bakhjulet "som det hette då" sen började det gå för jävla fort, som han sa, låter ruskigt men fräckt som fan. Dåtidens power.

Här är allsköns blandning av färger. Förundras eller förfasas hahaha:yoparty

Bifogat

• Bild5.jpg
    Bild5.jpg
    122.9 KB · Visningar: 99
Haha, den var ju störtskön! Du får bara inte lack om den. Lackar du svart kommer du se ut som en korvkiosksnörd som inte har råd med ny hoj men försöker så gott han kan. Kör du som den är kommer du få respekt omgående! Fatta va brudarna kommer kolla efter dig:tuttar

mja inte ens lacka fälgarna?? tål att tänkas på hmmmm ,,, men idén är kul: köra med en helt galen färg å modelserie , men det kan funka ändå.

Ska komma med lite photoshopaltenativ sen så ska ni få se vad jag menar:rolleyes:

Här är allsköns blandning av färger. Förundras eller förfasas hahaha:yoparty

kör en färgkombo av skinnstället..
det skulle se såååå retro ut asså..
svart hoj med röd vita ränder :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden