Norton 05

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Jag har vart dunm nog att installera Norton -05 och har uppdaterat dc++ från 0,401 till 0,668 nu kommer det upp någon jävla skyllt som det står worm protection på och jag måste godkänna allt hela tiden. Hur ska jag göra för att få det att funka ? Det funkade bra med dc 0,401 men inte nu. Vad göra :confused: :confused: :confused: :confused:

Gå in i Norton Options, (högerklicka på system tray ikonen)
Titta under internet -> Internet worm protection
Den är ibockad, bocka av den eller gå in på configure exclusions och lägg till DC.

Lösningen heter Kaspersky Antivirus

kaZmur skrev:
Lösningen heter Kaspersky Antivirus
Jag testa just detta förut idag och jag fick en del problem med det programet. Blandannat så funka inte explorer, kunde bara köra mozilla. Vill kunna ha explorer oxå. Bredvid statusfältet i IE så var Kaspersky loggan och när man öppna IE så blinka loggan och sen hände inget mer, IE låste sig. Fick avistallera programet för att kunna använda IE igen. Icq funka inte heller efter ordning, funkar bra nu efter avinstallation.

Men det verkar helt klart vara ett bra prog för jag gjorde en full scan och hittade 234 infekterade filer som inte Norton 2003 hittat. Det tog även bort filer som Norton hade lagt i karantän. Synd det inte funka bra på min dator bara.

Jag kör XP med SP1, har inte vågat installera SP2 än. Vet någon om buggarna är fixade så man kan uppdatera från SP1 till SP2 utan problem?

Jag kör kaspersky och SP2 tillsammans och explorer funkar skitbra...

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda