flugan
Vem vet
Liz Gxs-R skrev:ja det är klar att det blir bra hos adam...
Lägga upp mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Liz Gxs-R skrev:ja det är klar att det blir bra hos adam...
SnyggLiz Gxs-R skrev:41 dagar kvar innan denna sommaren är över för mig...![]()
och det är den norska polisen som förstör den för mig...![]()

sgtpepper skrev:Precis som i Sverige så kan man klara sig ganska bra med sunt förnuft, sannolikheten att det skall stå en radiobil på en avlägsen kurvväg uppe på kalfjället är mindre än på E18 utanför Oslo....

flugan skrev:Lägga upp mer?
ninja-mannen(c) skrev:
Liz Gsx-R skrev:en lite blid på min älskling...
2fast4hjo skrev:Du får bara inte sälja ...här kommer en bild till![]()
Liz Gsx-R skrev:jag vet inte hur jag ska göra... jag kan ju inte ha två...
Exakt!Liz Gsx-R skrev:jag antar att du syftar på bilden...

den jag har och en ny...2fast4hjo skrev:två...nu hänger ja inte med![]()
(OT men vad var det för färgkombination på gsxr:n du såg på kompaniet)
ja den är snygg...ninja-mannen(c) skrev:Exakt!![]()

Liz Gsx-R skrev:37 dagar kvar...
Nalken skrev:Ut och kör med dig..
Själv har jag ingen hoj/student men har kort så jag vet ungefär vad du genomlider.
Fan vad jag älskar folk som vet vad de pratar om. Speciellt när första meningen är "har hört att..."BRASSARN skrev:har hört att man får böta motsvarande 90% av alla ens samlade tillgångar om man kör så mkt för fort i norge. Vilket blir ganska mkt om man räknar in lägenhet och bil/mc mm. kanske aktier, sparpengar också.
Dessutom Kan man bli dömd att aldrig mer få köra mc, överhuvudtaget. Inte ens på inhägnat område.
Skulle nog gissa att det blir till att sitta några månader i kurran också. Fast det kan ju va ganska mysigt om man hamnar på nåt schysst ställe.
Hoppas bara du inte får samma straff som han killen som va med i tidningen för fortkörning på en 70-väg, å hade kört 35 km för fort. Ojojoj säger jag bara... Då vill jag inte byta med dig.
Hoppas det går bra för dig. Berätta hur det går sen.![]()
/Din BRASSARE
BRASSARN skrev:Dessutom Kan man bli dömd att aldrig mer få köra mc, överhuvudtaget. Inte ens på inhägnat område.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |