Norrort (Täby), samåkning

spennare90

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha R6 -06
Hej! Är en gammal crossåkare sen de senaste 20åren som nyligen sadlat om till sporthoj (yamaha R6) som bor i Täby och tänkte höra mig för om de finns folk inärheten som kör sporthoj och brukar åka här i krokarna?

Samåkning ?!? Nu? Lr Till Jobbet ;) ....

Bestäm ett ställe å mötas på så får vi se vilka som dyker upp

Själv bor jag i Metropolen Riala och jobbar söder om stan så 50% av min åkning går "Norrut"... ( fast Just denna vecka jobbar jag Järfälla)

Men jag är på . Tala bara om var och när..

Samåkning ?!? Nu? Lr Till Jobbet ;) ....

Bestäm ett ställe å mötas på så får vi se vilka som dyker upp

Själv bor jag i Metropolen Riala och jobbar söder om stan så 50% av min åkning går "Norrut"... ( fast Just denna vecka jobbar jag Järfälla)

Men jag är på . Tala bara om var och när..

Va fan?
Borde jag känna dig?
Är uppvuxen i Riala, bor i Sättra men flyttar tillbaka till Riala om något år.

Men Hörru

Hur f-n ska jag veta det?

Sättra ?!? Är inte det det riktiga "Banjobältet" ?

Nä, det är sant, jag känner inte så många gamlingar (om du inte reggade dig som 15åring i och för sig) ;)

Nya området kan man nog se som tattarområde, jag bor däremot i gamla området, ner mot sjön:fakta
Helt isolerad från alla alkisar.

Näeee JAG REGGADE INTE MIG SOM 15 ÅRING,,, Jag e bara gammal lixom

Men vad säger vi ,,,Blire nått åka..

Tänkte just spika att åka hoj till jobbet i morrn så efter 1600 nånstans norr om tullarna kan jag mötas,, gärna på nått fik...
Kanske cafe Ekudden "på" Djusrholm Lr Fiket vid Bergshamra alle kanske... Förslag?
För att sen åka en sväng ...
Vet inte om det lilla fiket ute på piren i Gräddö (Rådmansö) har öppet efter 1900 men de kan man ju googla under dan i morrn :gnissla

I planned on giving up ridding but yeah...got a CBR 929 now :glömdetNice bike you got there :) write PM to me when you can ride, I might be out of country but we should meet up someday. Sorry that I write in english, my swedish gramma is very bad :P

I planned on giving up ridding but yeah...got a CBR 929 now :glömdetNice bike you got there :) write PM to me when you can ride, I might be out of country but we should meet up someday. Sorry that I write in english, my swedish gramma is very bad :P

Glöm inte bort att svänga när vägen svänger, Lukasz ;) Kul att du inte la av efter det lilla braket med R1an.

Uppvuxen i vallentuna men bor nu i åkersberga och kört hoj runt dessa kommuner i 20 år nu :crash
Tog lappen för lätt MC så fort man var 16 :tummenupp

Klart vi ska ses o köra lite hoj.

Ska göra det så fort jag är i sverige igen!

Hör gärna av er när ni vet en tur.. Tyvärr är en av oss borta från vägen på lång tid. Han var bra på vägar och resemål. Men, men..:banana

Jag kan haka på gruppåkning när jag har tröttnat på att busa runt :)

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back