Norrort Riders!

Du lär ju steka en hel del saker också med den. :hihi tex mig :tungan

Nej knappast, den är sjukt seg.

Av erfarenheter på en träff för ett inte allt för länge sedan. Bl.a. min som då var besiktningsklar, en runner 172 med Jolly blev dragen av en s.k. original sr125 när vi rejsade 201meter. Med drevningen vi kör hänger den inte riktigt med så korta sträckor! :tungan:

Nej knappast, den är sjukt seg.

Av erfarenheter på en träff för ett inte allt för länge sedan. Bl.a. min som då var besiktningsklar, en runner 172 med Jolly blev dragen av en s.k. original sr125 när vi rejsade 201meter. Med drevningen vi kör hänger den inte riktigt med så korta sträckor! :tungan:
Vad har du för hoj? Är det SR172 eller har du kanske nån större :tummenupp

jag har hört att det ska bli schysst väder i helgen. ska vi inte bestämma en plats och en tid så får vi helt enkelt se hur många som dyker upp?

jag har hört att det ska bli schysst väder i helgen. ska vi inte bestämma en plats och en tid så får vi helt enkelt se hur många som dyker upp?
Jaa lätt jag är på bara det inte är för långt bort, hojen går skit men köra får man väl göra ändå :D

Vad har du för hoj? Är det SR172 eller har du kanske nån större :tummenupp

Ja jag har min scooti! :D

Denna helg kan jag nog knappast. Måste få belysningen besiktningsklar (halvljus bländar) och måste plocka på skiten igen också.

Kanske vi kan ha nåt nästa helg. Kanske en söndag, då kanske många har lite rajtan-tajtan iom skolavslutningen? :)

Det tycker jag också!
Btw om du eller någon annan tar vägen genom stan kan vi ju mötas upp tidigare :yoparty

Är nu en stolt innehavare av ett A1 kort och hänger gärna ut på en tur :)

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back