Norrmän och poker

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag brukar spela lite poker på nätet ibland. Har inte så mycket pengar, så det är mest på låga nivåer. Är det nån mer än jag som har tänkt på att typ 9/10 norrmän som spelar är spritt språngandes galna? Vilda bluffar, överbettar potter med ingenting, synar eller t.o.m höjer enorma summor med så gott som ingenting osv. Kanske är det bara så att jag har börjat tänka på det så det verkar som att dom är fler än dom egentligen är. Men nu har det iaf gott så långt så att det första jag gör när jag sätter mig vid ett bord är att kolla vilka som är från Norge.
Är det bara jag som inbillar mig eller ligger det nåt i det?

Det här är inget försök att kasta skit på norrmän i allmänhet, så jag hoppas att ingen tar illa upp. Har absolut inget emot norrmän.

Har absolut inget emot norrmän.

- Jag är inte rasist va' men eh'...

...nädå, skämt och sidå så har jag aldrig märkt att just norrmännen skulle vara så. Ett tag upplevde jag att Amerikaner å andra sidan kunde spela väldigt löst. Svenskar å andra sidan vågar aldrig göra något utan att vara ordentligt pålästa så jag försökte alltid undvika bord med förmånga svenskar.

Spelade ett tag en väldig massa tjugomanna Sit & Go och om det så bara var 2-3 svenskar med så satt de alltid kvar vid sista bordet.....

Ett tag upplevde jag att Amerikaner å andra sidan kunde spela väldigt löst.

Ja, amerikanarna har jag också tänkt på. Jag kör mest 6-mannabord runt 0,5/1$ på prima. Där härjar norrmännen. Fast å andra sidan är det kanske rätt många som kastar pengar omkring sig på dom låga nivåerna.

Italienare är värre enligt mig.

Provat nya nätverket tribeca+tain+ipoker?
MKT fisk där samt ja kan fixa dig både bonus o rakeback samtidgt :)

Italienare är värre enligt mig.

Provat nya nätverket tribeca+tain+ipoker?
MKT fisk där samt ja kan fixa dig både bonus o rakeback samtidgt :)

Nä, jag har aldrig spelat där. Trivs rätt så bra på prima för tillfället + att jag har rakeback där. Fast tack för erbjudandet.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg