Norrländska killar...:)

Jag ser att du också gjort en omskärelse.
Omskärelse, sa norrlänningen. I Norrland kallas det för viktoptimering.

Peaches skrev:
Stackars !!
Du har inte funderat på att ändra attityd, prova tandkräm, deodorant, dusch/bad, baka mindre prillor när du ska kyssas, försöka låta bli att rapa henne i ansiktet eller fisa så fort du rullat av ?
Finns en hel del små tips jag kan avslöja... :tummenupp
Ehm... Läs igen. Vad var det jag svarade på? Fundera på de över helgen o återkom på måndag med resultat.

HanneZ skrev:
Ehm... Läs igen. Vad var det jag svarade på? Fundera på de över helgen o återkom på måndag med resultat.

Du var stor nog att erkänna att du inte fick så ofta...jag var medkännande nog att ge dig några tips på vägen :hihi

Peaches skrev:
Du var stor nog att erkänna att du inte fick så ofta...jag var medkännande nog att ge dig några tips på vägen :hihi
Jag misstänker att din avatar avspeglar dig själv, mycke kropp men ingen hjärna.

Twosaint skrev:
Peaches....I can eat an peach for hours....

Face Off......

"peaches comes from a can,
they were put there by a man,
in a factory down down"

-Presidents of the united states of america.

Victor skrev:
Det var den. Men eftersom det var "Tjejhumor" så får man väl ha överseende.
Kul för norrlänningar iaf ;)

Hur kommer det sig att inte alla flickor slänger sig runt halsen på mig då? Pratar jag med för lite norrländs dialekt?

<--- Norrbottnisk urinnevånare på strövtåg genom Sverige.

Stoffer, känner igen problemet! De har helt enkelt inte insett fakta här i småstaden... men vem vill ha sörmländskor? Jag tog och hittade mig en norrländska. Bara import duger! :D

HanneZ skrev:
Jag misstänker att din avatar avspeglar dig själv, mycke kropp men ingen hjärna.

Tja...för att vara en 40-taggare med 3 barn och en ex-make så kan man nog säga att det blivit ganska mycket kropp och liten knopp...men man lär sig av sina misstag :död

Inte vara ledsen nu...du verkar ju veta hur man gör...eller misstolkar "Mr. 125" fel nu oxå ? :lol

Milla skrev:
En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sa:
> > - Jag ser att du också gjort en omskärelse.
> > - Omskärelse, sa norrlänningen. I Norrland kallas det för slitage.

Det första jag reflekterade över var: "Va f-n gör en norrlänning och en jude i samma bastu???" :va :rolleyes:

/KaliZ

Peaches skrev:
Tja...för att vara en 40-taggare med 3 barn och en ex-make så kan man nog säga att det blivit ganska mycket kropp och liten knopp...men man lär sig av sina misstag :död

Inte vara ledsen nu...du verkar ju veta hur man gör...eller misstolkar "Mr. 125" fel nu oxå ? :lol
Varför lämna han dig om du va så bra?

HanneZ skrev:
Varför lämna han dig om du va så bra?
Klart man lämnar kvinnan om hon alltid är ute och åker hoj istället för att stå vid spisen och laga mat. Väl hemma äter hon upp det jag lagat.
Tror hon älskade sin flanellpyjamas mer in mig, den var det ända hon släppte nära sin vältränade kropp. Senaste året har jag dessutom konstant fått ligga på soffan och sova.
Droppen var när hon köpte ny hoj med mer kubik än mig. :huvet

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back