RJ
God & glad kexchoklad!
Skratta inte nu men jag har försökt klippa ihop en liten crossfilm, det var första gången för mig så ha överseende med det. Filmen hittar ni på www.mortec.se där ni enkelt följer en länk.
Om ni undrar över banan så ligger den i Nordmaling, alla är hjärtligt välkomna!
Om ni undrar över banan så ligger den i Nordmaling, alla är hjärtligt välkomna!
