Norrkörning Onsdag 13/7

1. Micro
2.Ltr +1 (kanske 2till)
3.2 st från oss
4. Stofferider
5. R1 wannabe
6.
7.
8.
9.
10.

Ps. Inget jävla badande med äcklig botten Ds.:D

Men för helvete!! 17:20 Träffas vi som ska norrut. Ni som inte hinner till kl 18 åk till avfarten efter vaxholm direkt via e18 mot norrtälje så hinner ni ifatt utan problem.

1. Micro
2.Ltr +1 (kanske 2till)
3.2 st från oss
4. Stofferider
5. R1 wannabe
6. SKURKEN
7.Rosborg sitter på dinmc och dödar tid.
8.
9.

tack för dagens trevliga körning =) kul få se lite mer ansikten härifrån
ses nästa gång! :yoparty

Tack för en trevlig kväll, även om vi blandade ihop jonas med en annan kille på en sån där honda. Lite svårt att se skillnad på dom där sakerna. Bra kört av alla tycker jag o ser fram emot nästa gång. :)

Ps. Jocke kanske dags att sätta på crossdäck på sukkan snart? Du gillar ju sån körning he he he

Tack för en trevlig kväll, även om vi blandade ihop jonas med en annan kille på en sån där honda. Lite svårt att se skillnad på dom där sakerna. Bra kört av alla tycker jag o ser fram emot nästa gång. :)

Ps. Jocke kanske dags att sätta på crossdäck på sukkan snart? Du gillar ju sån körning he he he
Jonas är ju en sån där kameleont, han passar lika bra på Grand Garbo i Sumpan som på Blue Oyster Bar endast iklädd lädersuspensoar :D

Det var faktiskt väldigt lite tjälskott. När ni tappade bort Jonas och mötte upp oss hade vi kört på en väg som hade nästan lika många, så nästa gång låter du lilla söta "himlavalpen" aka Hellhound åka motorvägen själv och hänger med oss :banana

Hej alla! Tror jag mötte er precis efter penningby rakan förra onsdagen när ni var på väg ner mot furusund, Planerar ni att köra idag igen? Vore väldigt roligt att haka på!

Back